طرح گام شرکت مبنا کارت آریا چیست؟

4 ارديبهشت 1396 ساعت 13:43

مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۶ به منظور تکریم مشتریان و پذیرندگان از طرح گام را اجرایی کرده است


مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۶ به منظور تکریم مشتریان و پذیرندگان از طرح گام را اجرایی کرده است

به گزارش تحریرنو از سرمدنیوز، مرتضی حسینی با بیان این مطلب، افزود: طرح گام در سال ۹۶ به‌ منظور تکریم از مشتریان و پذیرندگان این شرکت اجرا می‌شود که با مدل‌های مختلف در طول سال اجرایی می‌شود.

وی افزود: در طرح‌های گام در هر دوره تمرکز بر روی مشتری، پذیرنده و ترکیب مشتری و پذیرنده صورت می‌پذیرد و سپس مدل‌های ترکیبی مختلف اجرایی می‌شود.

حسینی تصریح کرد: شرکت مبنا کارت آریا در این طرح، دستگاه‌هایی را برای فروشگاه‌های بزرگ طراحی کرده که با نصب آن در مراکز فروش بزرگ و برگزاری یک جشنواره دو ماهه با قرعه‌کشی و جوایز ارزنده ارائه خدمات می‌دهد.

وی افزود: در این جشنواره به هر مشتری یک شماره ارجاع داده می‌شود به این صورت که مشتری با فشار مخزن کارت (فیدر) دستگاه یک شماره به‌ صورت تصادفی دریافت می‌کند که با ورود این شماره به سامانه # ۱۲۶*۷۷۰* می‌تواند در این جشنواره شرکت نماید.

مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا با تأکید بر این نکته که طرح گام، طرحی با قرعه‌کشی مبتنی بر بازی است، اضافه کرد: در این طرح مشتری با دریافت شماره ارجاع از دستگاه و وارد نمودن آن در سامانه # ۱۲۶*۷۷۰* از جوایز طرح یک جایزه به وی اختصاص می‌یابد و بعد از این مرحله بازی شروع می‌شود؛ البته مشتری می‌تواند جایزه را قبول کند یا از آغاز بازی خودداری کند.

حسینی در ادامه افزود: در صورتی‌ که مشتری آغاز بازی را انتخاب کند برای ورود به بازی باید شماره تراکنش خود را وارد و به نسبت مبلغ، تعداد و زمان تراکنش وارد دسته‌های مختلف جوایز شود

وی خاطرنشان کرد: مشتریانی که در این طرح ثبت‌نام می‌کنند، شماره تلفن همراه آنها در سیستم ثبت شده و به هر میزان که تعداد خرید بیشتری داشته باشند و شماره ارجاعی که به‌ صورت تصادفی از دستگاه دریافت می‌کنند و در سامانه ۱۲۶*۷۷۰* وارد کنند، از امتیاز بیشتری برخوردار خواهند شد.

حسینی افزود: این امتیازات در باشگاه مشتریان شرکت مبنا کارت آریا که از اول اردیبهشت‌ماه راه‌اندازی می‌شود به مشتریان اعلام شده و می‌توانند امتیازهای خود را نقد کنند.

وی یادآور شد: در طرح گام، پذیرندگان بابت تراکنش‌های مشتریان نیز امتیاز دریافت می‌کنند البته به دو صورت؛ چنانچه مشتری شماره ارجاع خود را در سامانه ۱۲۶*۷۷۰* وارد کند پذیرنده از دو امتیاز برخوردار خواهد شد و در صورتی‌ که وارد نکند تنها یک امتیاز به وی تعلق خواهد گرفت.

حسینی ادامه داد: پذیرنده نیز با شماره تلفن همراهی که نخستین بار در سیستم پذیرندگان شرکت مبنا کارت آریا ثبت کرده، می‌تواند امتیازهای خود را در این طرح بررسی کند.

مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا افزود: این شرکت با اجرای این طرح و با راه‌اندازی باشگاه مشتریان، جزو معدود شرکت‌هایی است که در ابتدا مشتری را مورد توجه قرار داده و همین مزیت رقابتی این طرح نسبت به دیگر طرح‌هایی است که در شرکت‌های دیگر راه‌اندازی شده است.

حسینی با اشاره به این نکته که یکی از برنامه‌های اصلی شرکت مبنا کارت آریا در سال ۹۶ طرح گام است، افزود: در سال جاری با طرح گام، گام‌های بلندتری برخواهیم داشت.


کد مطلب: 11478

آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdcaayn6.49n6015kk4.html

تحریر نو
  http://tahrireno.ir