مدیرعامل بانک تجارت مطرح کرد:

تاکید به‌روز‌رسانی ساختارهای متداول واحدهای روابط‌عمومی در کشور

24 آبان 1394 ساعت 16:03

مدیرعامل بانک تجارت بر لزوم مشارکت بیش‌تر واحدهای روابط‌عمومی در فرآیندهای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در سازمان‌ها تاکید کرد.


مدیرعامل بانک تجارت بر لزوم مشارکت بیش‌تر واحدهای روابط‌عمومی در فرآیندهای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در سازمان‌ها تاکید کرد.

به گزارش تحریرنو، محمدابراهیم‌ مقدم بر لزوم ارتقا و به‌روز‌رسانی ساختار و کارکردهای متداول واحدهای روابط‌عمومی در کشور تاکید کرد.


مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به لزوم ایفای نقش مشاوره‌ای توسط واحدهای روابط‌عمومی در بنگاه‌های مالی گفت‌: یک روابط‌عمومی تنها در صورتی می‌تواند مشاور مناسبی برای مدیران سازمان باشد که تاثیرپذیری و تاثیرگذاری مناسبی بر محیط کسب و کار بنگاه داشته باشد. این امر مستلزم به حداقل رساندن موانع سخن گفتن با مشتریان و دریافت نظرات آنان است.

مقدم نقش واحدهای روابط‌عمومی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: یک روابط‌عمومی موثر، با شناخت درست از حساسیت‌های جامعه، به فعالیت‌های غیرانتفاعی سازمان شکل و جهت مناسب داده و می‌کوشد تا اقدامات سازمان در حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی، بازتاب مناسبی از باورها و ارزش‌های انسانی کارکنان سازمان نیز باشد.


کد مطلب: 3179

آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdcb.zbfurhb89iupr.html

تحریر نو
  http://tahrireno.ir