خدمات رسانی گسترده بانک شهر در سطح کشور عامل رضایتمندی شهروندان
8 اسفند 1396 ساعت 11:38
شهردار یزد با اشاره به همکاری مطلوب میان مجموعه بانک شهر و مدیریت شهری، خدمات رسانی گسترده این بانک در سطح کشور را عامل رضایتمندی شهروندان دانست.
شهردار یزد با اشاره به همکاری مطلوب میان مجموعه بانک شهر و مدیریت شهری، خدمات رسانی گسترده این بانک در سطح کشور را عامل رضایتمندی شهروندان دانست.
به گزارش تحریرنو ؛ مهدی جمالی نژاد با بیان اینکه ارائه خدمات نوین بانکی در تمامی نمایشگاههای کتاب و همچنین دهمین نمایشگاه کتاب یزد، افزایش رضایتمندی بازدیدکنندگان را به همراه داشته است،گفت: توجه و فعالیت در بخش فرهنگی یکی از ویژگی های بانک شهر است که باعث شده این بانک نسبت به سایر بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری موفقتر باشد.
وی افزود: اقدامات بانک شهر در شهرهای مختلف کشور، اعتماد شهروندان و رضایتمندی عمومی را افزایش داده است که این موضوع، از دیگر مزیتهای فعالیت این بانک در بخش فرهنگی به شمار می رود.
شهردار یزد با بیان اینکه خوشبختانه هم اینک ارتباط و همکاری مطلوبی بین مجموعه بانک شهر و مدیریت شهری در این استان وجود دارد،گفت: بانک شهر با حضور خود در دهمین نمایشگاه کتاب یزد باعث صرفه جویی در وقت، ارتقاء در خدماتدهی به شهروندان، جلوگیری از هدررفت منابع، ارتقای رضایتمندی عمومی و بهبود در نحوه خدمات رسانی بانکی در حوزه فرهنگی شده است.
به گفته شهردار یزد ، حضور بانک شهر در نمایشگاههای کتاب استانی، در توسعه فرهنگ کتابخوانی حائز اهمیت است و جای قدردانی دارد.
کد مطلب: 14999
آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdcb99b8.rhba9piuur.html