انتقاد حدادعادل از حجم بالای تبلیغات تلویزیون

27 مرداد 1393 ساعت 9:09

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با انتقاد از حجم بالای تبلیغات تلویزیون گفت: سازمان صداوسیما باید تعادلی میان سهم تبلیغات بازرگانی و سهم برنامه‌های غیر تبلیغی ایجاد کند.


رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با انتقاد از حجم بالای تبلیغات تلویزیون گفت: سازمان صداوسیما باید تعادلی میان سهم تبلیغات بازرگانی و سهم برنامه‌های غیر تبلیغی ایجاد کند.

تحریرنو: غلام‌علی حداد عادل با انتقاد از عمل‌کرد رسانه‌ی ملی در پخش آگهی‌های بازرگانی گفت: متاسفانه حجم آگهی‌های بازرگانی صداوسیما بیش از حد شده‌است.

نماینده‌ی مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: درصد پخش تبلیغات در تلویزیون آن‌قدر زیاد شده که تاثیر منفی گذاشته است و این تاثیر منفی هم برای کالاهایی است که مورد تبلیغ واقع می‌شود و هم برای سایر برنامه‌های صداوسیماست که از هدف خود باز می‌مانند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: معتقدم سازمان صداوسیما باید تعادلی میان سهم تبلیغات بازرگانی و سهم برنامه‌های غیر تبلیغی ایجاد کند.


کد مطلب: 1262

آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdcc.eqsa2bqiila82.html

تحریر نو
  http://tahrireno.ir