دکتر حسین محمد پورزرندی اعلام کرد؛

اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام کلانشهرها با حمایت بانک شهر

23 تير 1396 ساعت 11:36

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه امروز نقش این بانک در عمران و آبادی شهرها بر هیچ‌کس پوشیده نیست، از اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام کلانشهرها با حمایت بانک شهر خبر داد.


مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه امروز نقش این بانک در عمران و آبادی شهرها بر هیچ‌کس پوشیده نیست، از اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام کلانشهرها با حمایت بانک شهر خبر داد.

به گزارش تحریرنو و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی کلان شهرهای کشور تامین مالی پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی است، گفت: هم‌کنون در شهرهای بزرگ دنیا روش‌های متفاوتی برای تامین پروژه‌ها وجود دارد که یکی از آنها ارایه تسهیلات از سوی بانک‌ها به شهرداری‌هاست.

وی با اشاره به نقش درآمدهای پایدار در توسعه شهرهای کشور، گفت: باید با استفاده از ظرفیت این درآمدها برای بهبود بیش از پیش شهرها استفاده کرد.

پورزرندی تصریح کرد: متاسفانه تا پیش از تشکیل این بانک کمتر از یک درصد منابع شهرداری‌ها از طریق شبکه بانکی کشور تامین می‌شد، اما امروز نقش بانک شهر در توسعه و آبادانی کلان شهرها و به ویژه شهرهای مختلف کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی افزود: حمایت‌های این بانک از شهرداری‌ها طی چند سال اخیر بسیاری از اقدامات عمرانی به جامانده از گذشته را به سرانجام رساند.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید براینکه شیوه فروش اوراق قرضه و سرمایه‌گذاری مطمئن برای ساخت شهرها ضروری است، افزود: طی آخرین آمار اعلام شده، هم اینک بیش از ۷۰ درصد مردم کشوردر شهرها زندگی می‌کنند که این موضوع مسئولیت شهرداری‌ها و بانک شهر را برای آبادانی شهرها سنگین‌تر می‌کند.

پورزرندی با اشاره به پیشرفت‌های بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک و قرار گرفتن این بانک در میان بانک‌های برتر کشور گفت: امروز بانکداری سنتی پاسخگوی نیاز شهروندان به ویژه نسل جوان نیست و باید نوآوری در خدمات همواره در دستور کار مدیران بانکی قرار گیرد.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر استقبال گسترده هموطنان از پیشخوان‌های شهرنت این بانک عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ پیشخوان شهرنت در تمامی مراکز استان‌ها و همچنین شهرهای کشور اغلب به صورت ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت و ارائه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان و مراجعین هستند.

وی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) در جلب رضایت مشتریان بسیار نقش داشته است، ادامه داد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی هموطنان با بانک شهر، یکی از دستاوردهای بزرگ است.


کد مطلب: 12316

آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdcce1qs.2bqis8laa2.html

تحریر نو
  http://tahrireno.ir