برگزاری دوره آموزشی سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان در شرکت بیمه حافظ

11 اسفند 1395 ساعت 10:52

نخستین دوره آموزشی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس استاندارد ISO10002:2014 توسط معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات برگزار شد.


نخستین دوره آموزشی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس استاندارد ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ توسط معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش تحریرنو، عبدالرسول عطائی با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی به منظور افزایش رضایت مشتری با ایجاد یک محیط مشتری محور، حل هرگونه شکایت دریافت شده، افزایش توانایی سازمان در بهبود محصولات وخدمات به مشتری برگزارشده است.

وی درادامه بیان کرد: در حال حاضر شرکت بیمه حافظ در نظر دارد تا با شناسایی و پرداختن به نیازها و انتظارات شاکیان وهمچنین ارایه فرآیند شکایت آزاد و موثر که کاربرد آسانی برای شاکیان داشته باشد گام های موثری در حوزه مشتری مداری برداشته شود.

مدیرعامل شرکت بیمه حافظ اظهارداشت: امید است با تحلیل و ارزیابی شکایتها که از طریق سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان پی ریزی شده است بتوانیم به بهترین وجه در سال ۱۳۹۶از مشتریان خود حمایت کنیم.


کد مطلب: 10715

آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdcdk50f.yt0zf6a22y.html

تحریر نو
  http://tahrireno.ir