ارائه خدمات متمایز موبایل بانک شهر، از یک شهریور

23 مرداد 1395 ساعت 13:21

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری‌اطلاعات بانک شهر از راه‌اندازی نرم‌افزار جدید موبایل‌بانک شهر با ویژگی‌های متمایز از ابتدای شهریور ماه خبر داد.


معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری‌اطلاعات بانک شهر از راه‌اندازی نرم‌افزار جدید موبایل‌بانک شهر با ویژگی‌های متمایز از ابتدای شهریور ماه خبر داد.

به گزارش تحریرنو ، غلامحسین تابش‌فر با بیان این مطلب گفت: به منظور بهینه‌سازی نرم‌افزار موبایل‌بانک شهر، در چند ماه گذشته اقداماتی صورت گرفت تا علاوه بر بهینه سازی نسخه قدیمی موبایل‌بانک‌، نسخه جدید آن نیز با ویژگی‌های متمایز راه‌اندازی شود.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری‌اطلاعات افزود: برای راه‌اندازی نسخه جدید تلاش شد تا علاوه بر دارا بودن تمام خدمات موبایل‌بانک که در سایر بانک‌ها وجود دارد، به لحاظ کیفیت، سرعت و برخی دیگر از سرویس‌ها، تفاوت‌هایی وجود داشته باشد.

تابش‌فر با اشاره به طراحی دو اپلیکیشن برای این منظور گفت : نرم‌افزار موبایل‌بانک با نام همراه‌ شهر در فاز اول از یک شهریور ماه ، با ارايه خدمات مربوط به کارت، سپرده، خدمات عمومی شامل کمک‌های مردمی و تنظیمات نرم‌افزار، در سایت بانک، Google play و App Store بارگذاری می‌شود که مشتریان می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند‌.

وی افزود : صورتحساب سپرده، انتقال وجه عادی، اعلام موجودی سپرده، انتقال وجه پایا، محاسبه شبا، اضافه شدن نام صاحب حساب به محاسبه شبا، اعلام موجودی کارت، انسداد کارت از طریق مشخصات کارت، انتقال وجه کارت به کارت، صورتحساب کارت و پرداخت قبض نيز از جمله ویژگی‌های موبایل‌بانک شهر است.

تابش‌فر خاطرنشان کرد: اعلام مشخصات دارنده کارت، کمک به موسسات خیریه، تغییر نام کاربری، تغییر رمز ایستا، نام کاربری و رمز دوم، گزارش سپرده، تراکنش‌های کارت و قبوض پرداختی از دیگر مشخصات این نرم افزار است.

غلامحسین تابش‌فر عنوان کرد: همچنین در فاز دوم نیز امکانات بیشتری به موبایل‌بانک اضافه خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین برنامه پیام‌رسان شهر نیز به عنوان یکی دیگر از این نرم‌افزارها، راه‌اندازی شده که علاوه بر استفاده از شبکه اپراتورهای تلفن همراه برای ارسال پیامک، امکان دریافت پیامک‌های بانکی را برای مشتریان با استفاده از بستر اینترنت فراهم می‌كند.

به گفته وي، تحویل سریع پیام به مشتری، مدیریت و تفکیک پیام ها،امکان گزارشگیری از پیام‌های ارسالی از مزایای مهم این نرم‌افزار است.

وی تصریح کرد: به این ترتیب پیام‌ها با سرعت بسیار بالا، دقت و کیفیت بهتر به دست مشتریان می‌رسد و هم اکنون این امکان بر روی سایت بانک، Google play و App Store وجود دارد.


کد مطلب: 7033

آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdce.x8fbjh87x9bij.html

تحریر نو
  http://tahrireno.ir