با اعلام تجارت الکترونیک پارسیان؛
"تاپ" برند تجارت الکترونیک پارسیان شد
3 شهريور 1396 ساعت 9:55
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نام برند تجاری خود را از پککو به تاپ تغییر داد.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نام برند تجاری خود را از پککو به تاپ تغییر داد.
به گزارش تحریرنو از روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان اعلام کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره این شرکت در تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ برند تجاری شرکت از پککو به تاپ تغییر پیدا کرد.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سال ۱۳۷۹ به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و به موجب صورتجلسه مجمع فوقالعاده مورخ ۸۹/۴/۲۶، نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.
به موجب مجوزهای اخذ شده از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص ارائه انواع خدمات پرداخت الکترونیکی و همچنین از وزات صنایع و معادن در زمینه تولید نرمافزار، شرکت پککو فعالیتهای خود را عمدتاً در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی از دستگاههای کارتخوان فروشگاهی و خودپردازهای بانکی، ارائه خدمات پرداخت مجازی از طریق اینترنت و موبایل، صدور و شخصیسازی انواع کارتهای نقدی و اعتباری، ارائه سیستمهای نرمافزاری در حوزه مدیریت تراکنشهای پرداخت و خدمات سوئیچ به بانکها و مؤسسات مالی و ... متمرکز ساخته است.
پککو با بهرهمندی از توانمندیها و قابلیتهای خود در عرصه فناوریهای نوین موفق شده تا در طی مدت فعالیت خود، محصولات و خدمات نوینی را برای نخستین بار در عرصه پرداختهای الکترونیکی کشور معرفی کند.
درحالحاضر شبکه پرداخت فروشگاهی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نزدیک به ۹۰۰،۰۰۰ دستگاه کارتخوان فروشگاهی در بالغ بر ۱۰۹۱ شهر کشور فعال بوده و خدمات پشتیبانی مورد نیاز از طریق ۴۹ نمایندگی در تمامی استانهای کشور ارائه میشود. همچنین هزاران سازمان خصوصی و دولتی محصولات و خدمات خود را از طریق سامانههای پرداخت مجازی شرکت (اینترنت و تلفن همراه) ارائه میکند.
از مهمترین بانکهای طرف قرارداد با شرکت پککو میتوان به بانکهای پارسیان، تجارت، سپه، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، سینا، دی، مسکن، رفاه کارگران، قرضالحسنه مهر ایران، قرضالحسنه رسالت، بانک شهر، پست بانک، صنعت و معدن و موسسه اعتباری کوثر ، قوامین اشاره نمود که قرارداد شرکت پککو با بانکهای مذکور در زمینه اتصال و حفظ حساب تسویه پذیرندگان نزد این بانکها است.
برخورداری از نام تجاری معتبر، تنوع محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان، گستردهترین شبکه جغرافیایی فروش و خدمات پس از فروش به بانکها و مؤسسات مالی، بهرهمندی از مدرنترین مراکز صدور و شخصیسازی کارت کشور با قابلیت صدور و تحویل بیش از ۲۰ هزار کارت در روز، دارا بودن زیرساختها و دانش فنی مناسب، استفاده از نیروهای متخصص و مجرب، تولید سیستمهای نرمافزاری در داخل شرکت، دارا بودن سهم عمده بازار از حیث حجم تراکنشهای پرداخت الکترونیکی و امکان ارائه خدمات کارت در سطح بینالمللی را میتوان از مهمترین نقاط قوت پککو در شبکه پرداخت الکترونیکی دانست.
کد مطلب: 12807
آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdchq6nz.23nivdftt2.html