«تبریز ۲۰۱۸» بانک ملی ایران به اینستاگرام آمد
29 ارديبهشت 1397 ساعت 12:27
بانک ملی ایران که پیش از این مشارکت فعال خود در برگزاری رویداد تبریز ۲۰۱۸ را عملیاتی کرده، در فضای مجازی نیز به این موضوع ورود کرد.
بانک ملی ایران که پیش از این مشارکت فعال خود در برگزاری رویداد تبریز ۲۰۱۸ را عملیاتی کرده، در فضای مجازی نیز به این موضوع ورود کرد.
به گزارش تحریرنو از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای رسالت اجتماعی خود و با هدف برجستهتر شدن رویداد تبریز ۲۰۱۸ و معرفی ایران اسلامی، مسابقه اینستاگرامی تبریز ۲۰۱۸ را در دو بخش گردشگران داخلی و بینالملل برگزار میکند.
در بخش بینالملل، گردشگرانی که از اقصی نقاط جهان در تبریز حضور دارند، عکسی از خود و یکی از نمادهای تبریز را در صفحه شخصی خود بارگذاری کرده و در مسابقه شرکت میکنند.
شرکتکنندگان باید صفحه رسمی بانک ملی ایران را در اینستاگرام به نشانی bankmelli۱۳۰۷ تگ کرده و از هشتگهای tabriz۲۰۱۸،#bankmelliiran# و bmitourismfestival# استفاده کنند.
در بخش داخلی نیز هر کدام از هموطنان میتوانند عکسی از خود به همراه یکی از نمادهای تبریز را در صفحه شخصی خود درج کرده و پس از تگ کردن صفحه رسمی بانک ملی ایران در اینستاگرام، عکس را با هشتگهای #تبریز۲۰۱۸، #بانک_ملی_ایران و#جشنواره_گردشگری_بانک_ملی بارگذاری کنند.
در تعداد عکسهای بارگذاری شده محدودیتی وجود ندارد و عکسها باید از ۲۰ اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۷ (از ۱۰ مه تا ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۸) بارگذاری شوند. همچنین شرکتکنندگان باید جزو فالوورهای صفحه رسمی بانک ملی ایران در اینستاگرام باشند.
بانک ملی ایران در بخش بینالملل به پنج گردشگر ۳۰۰ یورو و در بخش داخلی به ۱۸ شرکت کننده مبلغ پنج میلیون ریال به قید قرعه اهدا میکند.
«سازمان همکاری اسلامی» از سال ۲۰۱۵ طرحی را با نام معرفی شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی آغاز کرده و در همین راستا شهر «تبریز» به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.
کد مطلب: 15840
آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdchv6nz.23nmkdftt2.html