ارائه خدمات مناسب عامل رضایت شهروندان از خدمات بانک شهر

20 فروردين 1396 ساعت 14:08

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات بانک شهر در ایام نوروز، ارائه خدمات مناسب را عامل رضایت شهروندان از خدمات این بانک دانست.


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات بانک شهر در ایام نوروز، ارائه خدمات مناسب را عامل رضایت شهروندان از خدمات این بانک دانست.

به گزارش تحریرنو و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، رضا تقی پور با بیان این مطلب گفت: مسئولان بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز تلاش کردند به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان خدمات ارائه دهند که این تلاش و همت شبانه روزی جای تقدیر و تشکر دارد.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت فعالیت بانک شهر به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، تصریح کرد: در ایام تعطیل هیچ‌گونه شکایتی از خدمات بانک شهر گزارش نشده است و شهروندان از خدمات این بانک رضایت داشته‌اند که همین موضوع، حاکی از پشتیبانی قدرتمند و ارائه خدمات مناسب به شهروندان بوده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ارائه خدمات ۲۴ ساعته به شهروندان، آن‌هم در شرایطی که سایر بانک‌ها تلاش دارند خدمات مشابهی ارائه دهند، کار بسیار سختی است که بانک شهر توانست در ایام نوروز به خوبی آن را به سرانجام برساند.


کد مطلب: 11259

آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdchwinz.23nzmdftt2.html

تحریر نو
  http://tahrireno.ir