همراه اول تنها روابط عمومی ۷ ستاره سرآمدی
28 مرداد 1396 ساعت 11:01
در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول به عنوان تنها روابط عمومی سرآمد ۷ستاره تندیس زرین دریافت کرد.
در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول به عنوان تنها روابط عمومی سرآمد ۷ستاره تندیس زرین دریافت کرد.
به گزارش تحریرنو از روابط عمومی همراه اول، در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از استادان دانشگاه، مدیران و صاحبنظران روابط عمومی کشور برگزار شد، از روابط عمومیهای برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین قدردانی شد.
در این همایش که با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومیهای برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومیهای سرآمد در سه سطح زرین (کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین (کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند.
پس از اعلام بیانیه هیاتداوران، روابط عمومی همراه اول که در ارزیابیهای صورت گرفته بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره (۷۷۲ امتیاز) را کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تنها روابط عمومی کشور بود که تندیس زرین ۷ ستاره دریافت کرد.
هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخصهای سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومیهای سرآمد عنوان شده است.
مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستمها در سازمانهای مختلف بهکار گرفته میشود.
کد مطلب: 12754
آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdci5yaz.t1arw2bcct.html