رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد؛
اطلاعات بیمهای باید کارآمد و در بستر الکترونیک باشد
30 تير 1398 ساعت 13:35
رئیس کل بیمه مرکزی میگوید ارتباطات و اطلاعات بیمهای باید به روز، کار آمد و در بستر الکترونیک باشد تا روند خدماترسانی به مردم تقویت شود.
رئیس کل بیمه مرکزی میگوید ارتباطات و اطلاعات بیمهای باید به روز، کار آمد و در بستر الکترونیک باشد تا روند خدماترسانی به مردم تقویت شود.
به گزارش تحریرنو از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با اعلام این مطلب افزود: سرعت در ارائه خدمات و تسهیل ارتباطات از نیازهای جدی یک جامعه مدرن و رو به جلو محسوب میشود و صنعت بیمه به دلیل ارتباط بی واسطه با مردم باید در این عرصه پیشتاز باشد.
رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از دریافت عنوان نخست و جایزه ویژه توسط مرکز فنآوری ارتباطات و اطلاعات بیمه مرکزی در حوزه «خدماترسانی در بستر الکترونیک» در بین یکصد و پنج سازمان دولتی، تصریح کرد: بلوغ خدمات الکترونیکی میتواند زمینهساز بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای صنعت بیمه کشور و در نهایت افزایش ضریب نفوذ در جامعه باشد.
وی از صنعت بیمه به عنوان امانتدار اطمینان و اعتماد مردم یاد کرد و افزود: تبادل اطلاعات بین دستگاههای مرتبط از الزامهای سرعت، دقت و صحت در ارائه خدمات است که باید ضمن رعایت حقوق بیمهگذاران این مبادلات صورت بگیرد.
رئیس شورای عالی بیمه در حاشیه این بازدید با مدیران استارتآپهای بیمهای به گفت وگو نشست و با ارائه رهنمودهایی شخصا برای رفع ابهامها و مشکلات آنان دستور لازم را صادر کرد.
کد مطلب: 18956
آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdciq3az.t1avw2bcct.html