عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران؛
ارائه خدمات همسو با نظر مشتریان، اولویت بانک است
8 مرداد 1397 ساعت 10:43
عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران گفت: نیاز مشتریان در دوره بانکداری الکترونیکی تغییر یافته و ارائه خدمات همسو با نظر آنها، مهمترین راه برای جذب و حفظ مشتریان است.
عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران گفت: نیاز مشتریان در دوره بانکداری الکترونیکی تغییر یافته و ارائه خدمات همسو با نظر آنها، مهمترین راه برای جذب و حفظ مشتریان است.
به گزارش تحریرنو ؛ محمود شایان عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران در همایش روسای شعب استان آذربایجانشرقی که با حضور حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور و مسئولان اداره امور شعب استان برگزار شد، تاکیدکرد: سودآوری شعب، گشایش اعتبار اسنادی داخلی، اعطای تسهیلات خرید دین و صدور ضمانتنامه از مهمترین اولویتهای بانک ملی ایران در سال جاری است.
وی در ادامه تصریحکرد: باید تلاش کنیم تا با خلاقیت و نوآوری هر روز، خدماتی جدید به مشتریان ارائه شود تا بتوانیم مشتریان جدید را جذب و مشتریان قدیمی را حفظ کنیم.
در ادامه این همایش فتحی بیرانوند بر برنامهریزی مدون و منسجم برای حفظ مشتریان و جذب منابع تاکید کرد.
محمد سلطانی رییس اداره امور شعب استان آذربایجانشرقی نیز در این همایش، گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد.
بازدید از چند شعبه، از دیگر برنامههای سفر عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران به استان آذربایجان شرقی بود.
کد مطلب: 16372
آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdcirpaz.t1aqy2bcct.html