در همایش سالانه سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران عنوان شد؛
منطقه ۲۲ منطقه برتر پاسخگو در رسیدگی به مطالبات شهروندان
8 اسفند 1395 ساعت 10:07
در همایش سالانه سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران،منطقه ۲۲ به عنوان یکی از مناطق برتر این سامانه در پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات شهروندان انتخاب و از کربلایی مسئول این سامانه به عنوان مدیر پیگیر و پاسخگو تقدیر شد.
در همایش سالانه سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران،منطقه ۲۲ به عنوان یکی از مناطق برتر این سامانه در پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات شهروندان انتخاب و از کربلایی مسئول این سامانه به عنوان مدیر پیگیر و پاسخگو تقدیر شد.
به گزارش تحریرنو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در همایش سالانه سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران که در تالار ایران زمین و با حضور نوروزی جانشین سازمان بازرسی، فاطمی ریاست سامانه، سرابیار ریاست سامانه مدیریت شهری ۱۳۷و مسئولان سامانه ۱۸۸۸ مناطق بیست و دوگانه شهر تهران برگزار شد،از مدیران و کارشناسان سامانه نظارت همگانی منطقه ۲۲ به علت تعامل و پیگیری مطالبات شهروندان در حوزه شهری تقدیر و منطقه ۲۲ جز ۶ مسئول برتر این سامانه در سال ۹۵ انتخاب شد.
گفتنی است پیش از این نیز در دهمین مراسم سالگرد راه اندازی سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران که در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد، مولایی شهردار منطقه ۲۲ به عنوان مدیر ارشد پاسخگو انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
کد مطلب: 10614
آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdcba0b8.rhbg8piuur.html