در همایش سالانه سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران عنوان شد؛
منطقه ۲۲ منطقه برتر پاسخگو در رسیدگی به مطالبات شهروندان
در همایش سالانه سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران،منطقه ۲۲ به عنوان یکی از مناطق برتر این سامانه در پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات شهروندان انتخاب و از کربلایی مسئول این سامانه به عنوان مدیر پیگیر و پاسخگو تقدیر شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
در همایش سالانه سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران،منطقه ۲۲ به عنوان یکی از مناطق برتر این سامانه در پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات شهروندان انتخاب و از کربلایی مسئول این سامانه به عنوان مدیر پیگیر و پاسخگو تقدیر شد.
به گزارش تحریرنو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در همایش سالانه سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران که در تالار ایران زمین و با حضور نوروزی جانشین سازمان بازرسی، فاطمی ریاست سامانه، سرابیار ریاست سامانه مدیریت شهری ۱۳۷و مسئولان سامانه ۱۸۸۸ مناطق بیست و دوگانه شهر تهران برگزار شد،از مدیران و کارشناسان سامانه نظارت همگانی منطقه ۲۲ به علت تعامل و پیگیری مطالبات شهروندان در حوزه شهری تقدیر و منطقه ۲۲ جز ۶ مسئول برتر این سامانه در سال ۹۵ انتخاب شد.
گفتنی است پیش از این نیز در دهمین مراسم سالگرد راه اندازی سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران که در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد، مولایی شهردار منطقه ۲۲ به عنوان مدیر ارشد پاسخگو انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.