اولویت صداوسیما افزایش ضریب نفوذ رسانهی ملی است
19 اسفند 1393 ساعت 18:12
رئیس سازمان صداوسیما افزایش ضریب نفوذ رسانهی ملی را از مهمترین ماموریتهای سازمان صداوسیما در دورهی جدید خواند.
رئیس سازمان صداوسیما افزایش ضریب نفوذ رسانهی ملی را از مهمترین ماموریتهای سازمان صداوسیما در دورهی جدید خواند.
تحریرنو: محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما در نخستین نشست مدیران صداوسیما در دورهی جدید با اشاره به انتظارات و نیازهای جامعه و ماموریتهایی که مقام معظم رهبری برای صداوسیما ترسیم کردهاند، گفت: بازسازی ساختار رسانهی ملی و بهینهسازی کارکردهای آن بر اساس وظایف محول شده در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس رسانهی ملی بر استفاده بهینه از ظرفیتها و سرمایهی انسانی رسانهی ملی تاکید کرد و گفت: باید به ذوق و نیاز مخاطب همزمان با وظیفهی خطیر رسانه در تولید محتوای فاخر و متناسب توجه کرد.
سرافراز همچنین با اشاره به پیشرفتهای سریع تکنولوژیک در عرصهی اطلاعرسانی گفت: باید صداوسیما هوشمندانه از همهی ظرفیتهای نوین برای محققکردن ماموریتهای خود بهره بگیرد.
وی به موضوعات مهم سال آینده در عرصههای مختلف محلی، منطقهای و بینالمللی اشاره و بر ضرورت آمادگی رسانه برای مواجهه با آنها تاکید کرد.
در این نشست، قائممقام رسانهی ملی در امور فنآوری و رسانههای نوین و معاون سرمایهی انسانی سازمان صداوسیما، گزارشهایی از اقداماتشان برای ایجاد تحولات فنآورانه و ساختاری در این سازمان ارائه کردند.
کد مطلب: 2715
آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdcg.q9xrak9unpr4a.html
تحریر نو
http://tahrireno.ir