اولویت صداوسیما افزایش ضریب نفوذ رسانه‌ی ملی است
رئیس سازمان صداوسیما افزایش ضریب نفوذ رسانه‌ی ملی را از مهم‎ترین ماموریت‌های سازمان صداوسیما در دوره‌ی جدید خواند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۲
 
اولویت صداوسیما افزایش ضریب نفوذ رسانه‌ی ملی است
 
رئیس سازمان صداوسیما افزایش ضریب نفوذ رسانه‌ی ملی را از مهم‎ترین ماموریت‌های سازمان صداوسیما در دوره‌ی جدید خواند.

تحریرنو: محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما در نخستین نشست مدیران صداوسیما در دوره‌ی جدید با اشاره به انتظارات و نیازهای جامعه و ماموریت‌هایی که مقام معظم رهبری برای صداوسیما ترسیم کرده‌اند، گفت: بازسازی ساختار رسانه‌ی ملی و بهینه‌سازی کارکردهای آن بر اساس وظایف محول شده در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس رسانه‌ی ملی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و سرمایه‌ی انسانی رسانه‌ی ملی تاکید کرد و گفت: باید به ذوق و نیاز مخاطب هم‌زمان با وظیفه‌ی خطیر رسانه در تولید محتوای فاخر و متناسب توجه کرد.

سرافراز هم‌چنین با اشاره به پیش‌رفت‎های سریع تکنولوژیک در عرصه‌ی اطلاع‌رسانی گفت: باید صداوسیما هوش‌مندانه از همه‌ی ظرفیت‌های نوین برای محقق‌کردن ماموریت‌های خود بهره بگیرد.

وی به موضوعات مهم سال آینده در عرصه‌های مختلف محلی، منطقه‌ای و بین‎المللی اشاره و بر ضرورت آمادگی رسانه برای مواجهه با آن‌ها تاکید کرد.

در این نشست، قائم‌مقام رسانه‌ی ملی در امور فن‌آوری و رسانه‌های نوین و معاون سرمایه‌ی انسانی سازمان صداوسیما، گزارش‌هایی از اقدامات‌شان برای ایجاد تحولات فن‌آورانه و ساختاری در این سازمان ارائه کردند.
کد مطلب: 2715