در راستای حضور شرکتهای دارویی؛
آغاز همکاری های ایران و فرانسه در حوزه سلامت
در راستای حضور شرکتهای اروپایی در کشور،کمپانی دانش بنیان مدیا تیک لب، صادرات خود را به ایران آغاز و قرار است خط تولیدی هم به زودی در کشور دایر شود.
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۰
 
آغاز همکاری های ایران و فرانسه در حوزه سلامت
 
در راستای حضور شرکتهای اروپایی در کشور،کمپانی دانش بنیان مدیا تیک لب، صادرات خود را به ایران آغاز و قرار است خط تولیدی هم به زودی در کشور دایر شود.

به گزارش تحریرنو، آقای "بن" مدیر ارشد این کمپانی در سفر به ایران پیرامون همکاری با کشورمان گفت: خوشحالم که به ایران آمدم، کمپانی " مدیا تیک لب" محصولاتی فرانسوی با استانداردهای بالا تولید می کند و در این زمینه ۲۰ سال است فعالیت می کنند به دلیل نوع خاص ارایه محصول و استفاده آسان و جواب گرفتن از انها محصولاتی را ارایه کردیم که بتواند در یک دقیقه تاثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: بازار در ایران را می شناسم البته قبلا هیچ وقت در این بازار نبودم و اکنون احساس خوشحالی دارم که در این بازار هستم.

این مدیر ارشد با اشاره به اینکه محصولات بهداشتی لکشن را به ۴۰ کشور جهان صادر می کندخاطر نشان کرد: قطعا از ایرانی ها و البته شرکت جهان تیوا آرا چیزی زیادی یاد می گیریم و امیدواریم همکاری هایمان بلند مدت باشد،بن در آخر این را هم گفت که دوست دارد کشور تاریخی ایران را ببیند.

اما در ادامه علی اسکندری مدیرعامل شرکت جهان تیوا پارا نیز با اشاره به اینکه شرکت با پنج کشور دنیا از قبیل آلمان، فرانسه، امریکا، استرالیا و چین نمایندگی رسمی داریم و در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامتی فعال هستیم.

وی با اشاره به اینکه کمپانی تیک لپ دانش محور است و محصولات تکنولوژی جدید تولید می شود و شعارهایی که داره اثر بخشی یک دقیقه ای است ادامه داد: محصولات فرانسه کیفیتی بالایی داردف البته لزوما با دیدن نوشته ساخت فرانسه نباید استانداردها فرموش شود اما لکشن استاندارد اروپا را داراست.

اسکندری با اشاره به اینکه بازدید نمایشگاه فرانسه باعث آشنایی با محصولات لکشن فرانسه شده است خاطر نشان می کند: قطعا قبل از تصویب برجام و با وجود تحریم های ناجوانمردانه ارتباط با شرکتها سخت بود و در ماه های قبل از برجام سختی های عجیبی کشیدیم، اما اکنون ارتباط راحت تر شده و اروپایی ها بازار بکر ایران را می پسندند.

اسماعیل زاده مدیر فروش محصولات لکشن نیز گفت: بعد از عقد قرار داد همکاری با شرکاء تجاری اروپایی خود به خصوص برند Laction paris و توسعه واردات اقلام مراقبت از زیبایی وسلامت ، در راستای تکمیل ارایه خدمات به روز در عرصه بهداشت وسلامت ، در نظر دارد محصولات وارداتی خود را در قالب یک پخش منسجم و منظم با بهترین استاندارد های توزیع ، در بین مشتریان خود پخش نماید .

وی ادامه داد: هدف نهایی شرکت "نگارستان پخش سینا" ،تعهد به خدمت پایدار و ایجاد یک رابطه سودمند دو سویه بین شرکت و مشتریان و کسب حداکثر رضایت مندی مشتری است.

قاسمی یکی از مدیران پخش نیز گفت: گروه بازاریابی ومارکتینگ شرکت نگارستان پخش سینا ، در جهت بازارسازی و برندیگ محصولات وارداتی شرکت جهان تیوا آرا ، فعالیت خود را از آذر ماه سال ۹۴ در شهر تهران آغاز نموده و جامعه هدف خود را تعریف و با پزشکان و داروخانه ها برای محصولات همکاری می کند.

وی با اشاره به اینکه پزشکان متخصص پوست و مو نیز جزو جامعه هدف هستند، ادامه داد: در این راستا ، در طول مدت حدود ۳ ماه از شروع پروژه laction paris اطلاعات پایه رقبا و روش های فروش و دسته بندی قیمت و شرایط فروش ، گردآوری شد وپلن های فروش و پروموشن های تعیین شده ،خروجی همین اطلاعات ذی قیمت است.

گفتنی است که در این راستا انتظار می رود طبق توافقات صورت گرفته این کمپانی محصولات سلامت و زیبایی لکشن در اواخر سال آتی خط تولید خود را در کشور راه اندازی کرده و دانش خود را نیز به کشور ارایه کند.
کد مطلب: 4633