تبریز ۲۰۱۸، فرصتی فراتر از گردشگری برای کلانشهر تبریز
رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر با بیان اینکه تبریز ۲۰۱۸ فرصتی فراملی برای معرفی ظرفیتهای گردشگری است، افزود: بهرهبرداری از حضور گردشگران خارجی بهترین فرصت برای شناساندن تمامی ظرفیتهای موجود بهویژه در حوزه اقتصاد است و بانک شهر نیز حامی این رویداد بزرگ بود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۶
رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر با بیان اینکه تبریز ۲۰۱۸ فرصتی فراملی برای معرفی ظرفیتهای گردشگری است، افزود: بهرهبرداری از حضور گردشگران خارجی بهترین فرصت برای شناساندن تمامی ظرفیتهای موجود بهویژه در حوزه اقتصاد است و بانک شهر نیز حامی این رویداد بزرگ بود.
به گزارش تحریرنو ؛ صفر صلاحلو رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر با اشاره به اهمیت رویداد تبریز ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام گفت: در سالهای گذشته و در نشستهای مشترک با شهرداری کلانشهر تبریز، مکررا به این امر پرداخته شده و سعی بر این بوده تا پتانسیلها و ظرفیتهای بانک شهر در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم تبریز ۲۰۱۸ اختصاص داده شود؛ به طوری که در ایام نوروز با همکاری سازمان گردشگری شهرداری تبریز نقشههای گردشگری این کلانشهر از طریق پیشخوانهای شهرنت به صورت رایگان توزیع و در اختیار عموم شهروندان و مسافران قرار گرفت.
وی همچنین در خصوص نقش راهبران پیشخوانهای شهرنت و امکان بهرهبرداری حداکثری از این فرصت برای جلب نظر گردشگران تصریح کرد: راهبران و پیشخوانهای شهرنت به دلیل فعالیت بدون توقف و حضور در ایام تعطیلی به عنوان فرصتی مناسب برای جذب مسافران خارجی است، چرا که خدمات بانکی را بیوقفه در اختیار مشتریان قرار میدهند.
رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر همچنین اقدامات سال گذشته این بانک در کلانشهر تبریز برای راهاندازی شهر هوشمند با فعالسازی تبریز کارت به منظور بهرهبرداری از کارت شهروندی در ناوگان حملونقل درونشهری از قبیل مترو و اتوبوس را گامی مهم ارزیابی کرد و افزود: رونمایی از تبریز کارت یک خدمت الکترونیکی بسیار خوب محسوب میشود که مسافران و شهروندان را از داشتن کارتهای متعدد خدمات شهری بینیاز و آن را به یک کارت واحد سوق میدهد که نتیجه آن رضایت و آسایش مسافران و گردشگران است و امیدواریم با ادامه این ارتباطات گسترده و تعامل با شهرداری تبریز بتوانیم تبریز را به یک شهر هوشمند تبدیل کنیم.