طی مراسمی در محل جمعیت هلال احمر؛
کمک پنج میلیارد ریالی ایرانسل به سیل‌زدگان اهدا شد
کمک پنج میلیارد ریالی ایرانسل برای رفع نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان سیل در استان‌های مختلف، به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶
 
کمک پنج میلیارد ریالی ایرانسل به سیل‌زدگان اهدا شد
 
کمک پنج میلیارد ریالی ایرانسل برای رفع نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان سیل در استان‌های مختلف، به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

به گزارش تحریرنو بنابر اعلام ایرانسل، طی مراسمی که صبح سه‌شنبه ۲۰ فروردین با حضور محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و علی‌اصغر عینی‌پور، معاون فنی و مهندسی ایرانسل در محل جمعیت هلال‌احمر برگزار شد، مبلغ پنج میلیارد ریال از طرف ایرانسل برای کمک به رفع نیازهای ضروری سیل‌زدگان، به جمعیت هلال‌احمر اهدا شد.

ایرانسل علاوه بر این مبلغ، ۵۵ میلیارد ریال نیز برای کمک به بازسازی زیرساخت‌ها در منطقه‌های سیل‌زده اختصاص داده است.

در این مراسم، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وسعت بی‌سابقه سیل در استان‌های مختلف، ضمن تقدیر از ایرانسل برای همکاری در روند امدادرسانی به سیل‌زدگان، بر لزوم توجه ویژه به ابعاد گوناگون خسارت‌های سیل تاکید کرد.

همچنین معاون فنی و مهندسی ایرانسل نیز طی سخنانی اقدامات ایرانسل برای حفظ پایداری شبکه و کمک به روند امدادرسانی پس از بروز سیل در استان‌های مختلف را تشریح کرد.

وی همچنین تاکید کرد: «ایرانسل فراتر از وظیفه تخصصی خود در مخابرات، یاری‌رسانی به عزیزان آسیب‌دیده و سازمان‌های امدادی را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند. به همین دلیل آماده همکاری گسترده‌تر با جمعیت هلال‌احمر، به عنوان سازمان تخصصی امدادرسان برای کمک‌های بیشتر به آسیب‌دیدگان و بازسازی بخشی از زیرساخت‌های تخریب شده است.»

ایرانسل با وقوع بارش‌های شدید و شرایط جوی سخت در استان‌های مختلف، با اعزام سریع کارشناسان فنی به منطقه‌های آسیب‌دیده و بررسی شرایط ایجاد شده، در سریع‌ترین زمان ممکن شبکه را به حالت عادی و پایدار بازگرداند و برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی به سیل‌زدگان، به دفعات مکالمه و پیامک منطقه‌های سیل‌زده را رایگان اعلام کرد.

در زمان بحران تیم فنی ایرانسل با توجه به شرایط ایجاد شده از منابع مختلف تأمین‌کننده انرژی مثل ژنراتورها برای برق‌رسانی و فعال نگه‌داشتن آنتن‌های مخابراتی استفاده کرد و شبکه را برای استفاده مشترکان خود و مشترکان اپراتورهای دیگر که از طریق رومینگ ملی از شبکه ایرانسل استفاده می‌کردند پایدار نگه داشت. همچنین بررسی و رفع مشکلات احتمالی مشترکان مناطق آسیب‌دیده از طریق تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره ۷۰۰)، در اولویت قرار گرفته است.
کد مطلب: 18192