قائم‌مقام بانک ایران‌زمین؛
فرهنگ‌سازی برای بانکداری آینده، باید از شبکه‌های اجتماعی آغاز شود
قائم‌مقام بانک ایران‌زمین با اشاره به رشد روزافزون استفاده از شبکه‌های اجتماعی گفت: امروزه شبکه‌های اجتماعی موقعیت ایده‌آلی را برای ما ایجاد کرده تا فرهنگ بانکداری دیجیتال را در بین مخاطبان خود گسترش دهیم، زیرا آینده بانکداری به این سمت حرکت می‌کند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
 
فرهنگ‌سازی برای بانکداری آینده، باید از شبکه‌های اجتماعی آغاز شود
 
قائم‌مقام بانک ایران‌زمین با اشاره به رشد روزافزون استفاده از شبکه‌های اجتماعی گفت: امروزه شبکه‌های اجتماعی موقعیت ایده‌آلی را برای ما ایجاد کرده تا فرهنگ بانکداری دیجیتال را در بین مخاطبان خود گسترش دهیم، زیرا آینده بانکداری به این سمت حرکت می‌کند.

به گزارش تحریرنو ؛ مجتبی شیروانی قائم‌مقام بانک ایران‌زمین در تشریح اهمیت شبکه‌های اجتماعی و مجازی و تاثیر آن در حوزه‌های مختلف گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی تغییرات زیادی را در سبک زندگی، روش تبلیغات و فعالیت تجاری ایجاد کرده‌اند، بنابراین اگر هوشمندانه رفتار کنیم باید فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال و تغییر رویکرد مردم به استفاده از این نوع بانکداری را نیز در همین فضا ایجاد کنیم.

شیروانی با تاکید بر رویکرد مخاطبان به استفاده از فضای ایجاد شده اظهارداشت: شبکه‌های اجتماعی به راحتی ارتباط ما با مخاطبان را فراهم کرده و این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که سطح فکری و اطلاعاتی مخاطبان خود را برای ایجاد تحول در بانکداری آماده کنیم.

وی افزود: مخاطب بانکداری آینده، مخاطب دیجیتال است؛ بنابراین ما باید هم خود و هم مخاطبان خودمان را آماده ارائه خدمات در این فضا کنیم.
کد مطلب: 13692