با حضور مدیر عامل و مهمانان ویژه صورت گرفت؛
برگزاری موفق چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)
طی مراسمی در سالن همایش های پژوهشگاه نیروی تهران مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) و جشن کسب رتبه اول ارزیابی سال ۱۳۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزارشد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
 
برگزاری موفق چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)
 
طی مراسمی در سالن همایش های پژوهشگاه نیروی تهران مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) و جشن کسب رتبه اول ارزیابی سال ۱۳۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزارشد.

به گزارش تحریرنو از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، در این مراسم میهمانانی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان و نمایندگان این شرکت حضور داشتند و طی آن از برترین های حوزه فروش تقدیر به عمل آمد.

محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل آسیاتک در سخنانی به تشریح چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) پرداخت. وی با بیان اینکه فرآیند ارزیابی زنجیره ارزش نمایندگان آسیاتک بر اساس الگوی AQAهر ساله انجام می پذیرد، ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات، تفکر بهبود مستمر در عملکرد، ارتقاء ادبیات مدیریتی نمایندگان و وجود زبان مشترک بین ایشان و آسیاتک را از جمله اهدافی دانست که این جایزه دنبال می کند.

در این گزارش آمده است مدل طراحی شده جایزه کیفیت آسیاتک مدلی داینامیک بوده که بر اساس آن، کلیه فرآیندهای نمایندگان بر اساس استانداردهای روز دنیا ارزیابی شده می شود. بر اساس این مدل، بررسی معیارهای ثابت در کنار معیارهای متغیر سبب می شود تا انعطاف پذیری لازم برای استفاده گروه های مختلف نمایندگان و اعضای زنجیره تامین شرکت صورت پذیرد.

در پایان این مراسم شرکت صفر و یک پرداز تهران، حائز رتبه اول و موفق به دریافت گواهی نامه اشتهار ۱ ستاره شد و شرکت های البرز ابتکار مبین از البرز، ارتباطات رایانه مصباح از فارس، ارتباطات نوین تیام نت از یزد و نمایندگی مهران خوش قلب به ترتیب حائز رتبه های دوم تا پنجم شدند؛ که به نفرات دوم تا پنجم گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یابود جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد.

در پایان خاطر نشان می سازد شرکت آسیاتک به عنوان برترین شرکت حوزه ارتباطات ثابت کشور در ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مفتخر است از تمام توان خود در راستای افزایش کیفی و کمی خدمات خود استفاده نماید.
کد مطلب: 13160