بهرهبرداری از سامانه همراه پلاس ملت
با هدف ارائه خدمات بانکی از طریق تلفنهمراه به دارندگان کارتهای بانکی عضو شتـاب، سامانه "همراه پلاس ملت" مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
با هدف ارائه خدمات بانکی از طریق تلفنهمراه به دارندگان کارتهای بانکی عضو شتـاب، سامانه "همراه پلاس ملت" مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
به گزارش تحریرنو ؛ بنابر اعلام بانک ملت، سامانه مذکور این امکان را به کاربران میدهد تا به تعدادی از خدمات پرکاربرد بانکی بدون نیاز به ورود به نرمافزار همراهبانک و با سهولت و سادگی بیشتر دسترسی پیدا کنند.
استفاده از سامانه همراه پلاس ملت منحصر به دارندگان حساب متمرکز نزد این بانک نیست و تمامی مشتریان دارای کارت شتابی میتوانند از طریق تلفنهمراه از خدمات این سامانه بهرهمند شوند.
برای استفاده از خدمات همراه پلاس کافی است که مشتریان، آخرین نسخه نرمافزار همراه بانک را از سایت اینترنتی همراه بانک ملت دانلود و نصب کنند.
عملیات فعالسازی سرویس همراه پلاس ملت صرفا در نخستین مراجعه مشتری به این سامانه و از طریق درج شماره تلفن همراه از سوی مشتری و ارسال کد فعالسازی پیامکی به وی، انجام میشود.
انتقال وجه کارت به کارت از مبدا کارتهای ملت (و در نسخ آتی از سوی سایر کارتهای شتابی)، خرید شارژ برخط، پرداخت قبض، پرداخت قسط، جستوجوی شعب و خودپرداز، بایگانی تراکنشها، مدیریت پروفایل مشتری و کیف پول الکترونیک ملت، از جمله خدمات قابل ارایه از طریق سامانه همراه پلاس ملت است.