باشگاه مشتریان شرکت کارت اعتباری ایران کیش یکساله شد.
به گزارش تحریرنو، معصومه وکیلی رییس باشگاه مشتریان شرکت ایران کیش ضمن اعلام این خبر گفت :" سامانه باشگاه مشتریان شرکت ایران کیش، یکسال پیش با هدف افزایش وفاداری پذیرندگان و ایجاد ارتباط موثر میان شرکت و مشتریان راه اندازی شد.چشم انداز این باشگاه خدمت دهی به کلیه پذیرندگان ایران کیش و دارندگان کارتهای شتابی است".
به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، وی درباره اینکه تفاوت باشگاه مشتریان ایران کیش نسبت به سایر باشگاه های مشتریان شرکت های داخلی چیست، اظهارکرد:" در صنعت پرداخت و بانک ها، به طور عمومی یک باشگاه پذیرندگان وجوددارد که توسط psp ها برای پذیرندگان راه اندازی می شود و یک باشگاه مجزا تحت عنوان باشگاه دارندگان کارت که از طریق بانک ها برای دارندگان کارت راه اندازی شده است. اما باشگاه مشتریان ایران کیش هم شامل پذیرندگان و هم شامل دارندگان کارت می شود وهردو گروه می توانند عضو این باشگاه شوند. پذیرندگان و دارندگان کارت، شیوه امتیازدهی مجزایی دارندو درقرعه کشی های جشنواره پات ایران کیش نیز شرکت داده میشوند."
وکیلی افزود:"یکی دیگرازنکاتی که باشگاه مشتریان ایران کیش را باسایر باشگاه ها متمایز می کند، محصول ویترین این باشگاه است محصولی که برای پذیرندگانمان ارائه دادیم. دراین محصول، علاوه براینکه هدف مان رونق کسب و کار پذیرندگان ایران کیش بود به نوعی یک کسب و کار جدید نیز برای آنها راه اندازی کردیم . "
وی اظهار کرد :"محصول ویترین که زیر مجموعه ای از باشگاه مشتریان ایران کیش است این امکان را به پذیرنده می دهد تا هر زمان که وارد باشگاه ایران کیش شد و پایانه فروش خودش را در حساب کاربری باشگاه تعریف کرد، به صورت آنلاین از یک صفحه مجازی در اینترنت به مانند یک وب سایت بهره برده و محصولات خودش را معرفی کند و بتواند کسب وکار فیزیکی اش را از طریق باشگاه مشتریان به یک فروشگاه مجازی تبدیل واطلاعات فروشگاه خودش را در وبسایتی که باشگاه در اختیارش می گذارد به روز کند."
وکیلی گفت : "بسیاری از خریدها به صورت اینترنتی انجام می شود،ازهمین رو مانیز این محصول(ویترین) را در باشگاه مشتریان راه اندازی کردیم. "
رییس باشگاه مشتریان ایران کیش در باره اینکه دریک سال گذشته تا چه اندازه به اهدافی که می خواستید رسیدید؟ گفت :" شرکت های زیادی باشگاه های مشتریان خودشان را راهاندازی کردند که در اکثر باشگاه ها صرفا امتیازهایی به مشتریان تعلق می گیرد و براساس آن امتیازها، قرعه کشی و جوایزی به مشتریان داده می شود که برخی از آنها نیزبه شکست منجرشده است."
وی افزود:" اما همانطور که گفته شد باشگاه مشتریان ایران کیش درکنار امتیازدهی به مشتریان شیوه ها و کارکردهای مختلف دیگری را نیز درنظر گرفته است."
امتیاز گیریها
وی ادامه داد:" باشگاه مشتریان ایران کیش برای کاربران خود از روش های متفاوتی برای خلق امتیاز بهره برده است. به عنوان مثال بخشی از این امتیازها و درآمدها،به خاطر امتیازهای عمومی است که به خاطر عضویت درباشگاه ، تکمیل پروفایل و ثبت کارت، حساب، سالروزتولدو...به مشتریان تعلق می گیرد. درکنار این، امتیازهای مناسبتی به خاطر مناسبتهای ملی یا مناسبت های مذهبی نیز به مشتریان داده می شود، بخشی دیگر ازامتیازات به پذیرندگان نیز امتیازهایی بر مبنای فعالیتهای تراکنشی چون تعداد و مبلغ تراکنشها و سایر فعالیت هایی است که از طریق ابزارهای پذیرش ایران کیش صورت میگیرد "
وکیلی اضافه کرد " برای آنکه مشتریان ایران کیش بدانند تعداد امتیازهایی که کسب می کنند تا چه اندازه برای آنها ارزش ریالی داردامکان انتقال امتیاز به پی پات و یا همان کیف پول الکترونیکی اپلیکیشن پرداخت ایران کیش (پات) را راه اندازی کردیم تا کسانی که عضو باشگاه ایران کیش هستند در آینده بتوانند امتیازاتشان را به حساب پی پات(کیف پول الکترونیکی) خودواریز نمایند."
رییس باشگاه مشتریان گفت:"پس از واریز امتیاز به پی پات، آنها می توانند از طریق اپلیکیشن پات امتیاز خود را بسته به نوع علاقه مندی شان به اشکال مختلف خرج کنند."
وی همچنین به برگزاری جشنواره پات شرکت ایران کیش که تا به حال، ۳ دوره آن برگزار شده است و به سه پذیرنده ایران کیش خودروی MG۳و ۱۲۰ گوشی آیفون ۶sاهدا شده است اشاره کردو گفت :"جشنواره پات ایران کیش یکی از روشهای خرج امتیاز برای مشتریانی است که اهل هیجان هستند و به چیزهای بیشتری فکر می کنند آنها می توانند با دادن امتیازات وارد قرعه کشی جشنواه پات شوند و در چهارمین قرعه کشی جشنواره پات که جایزه آن یک دستگاه خودروی آئودی و ۴۰ عدد گوشی آیفون برای پذیرندگان و یک دستگاه خودرویMG۳ برای دارندگان کارت است شرکت کنند ."
وکیلی با بیان اینکه در یکسال گذشته باشگاه مشتریان توانسته تا موفق به برقراری ارتباط دوسویه بین شرکت ایران کیش و پذیرندگان و دارندگان کارت های شتابی شود، گفت : هدف اصلی باشگاه مشتریان درآینده تمرکز ویژه بر پی پات(کیف پول الکترونیکی) که یکی از قابلیتهای اپلیکشین پات (اپلیکیشن پرداخت موبایلی ایران کیش ) است خواهد بود."
لازم به ذکر است که کلیه دارندگان کارت های شتابی و تمامی پذیرندگان ابزارهای ایران کیش میتوانند با پذیرش قوانین و مقررات مصوب این باشگاه و با ورود به بخش عضویت نسبت به ثبت نام در این سایت به آدرسclub.irankish.com اقدام کنند.