عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد؛
رضایت حداکثری مردم از خدمات نوین بانک شهر
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اشاره به موفقیتهای بانک شهر، گفت: ارایه تمامی خدمات بانکی به مردم بدون مراجعه به شعب، منجر به رضایت حداکثری آنان از این بانک شده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۳
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اشاره به موفقیتهای بانک شهر، گفت: ارایه تمامی خدمات بانکی به مردم بدون مراجعه به شعب، منجر به رضایت حداکثری آنان از این بانک شده است.
به گزارش تحریرنو ، قاسم احمدیلاشکی با اشاره به خدمات بانک شهر به شهروندان، گفت: ارایه خدمات نوین بانکی از سوی این بانک در نقاط مختلف کشور، منجر به رضایتمندی بالایی در شهروندان شده است.
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه خدماتدهی در سطح کشور از سوی بانک شهر نشاندهنده فراگیری خدمات این بانک است، افزود: خوشبختانه این بانک توانسته تمامی نیازهای مردم از سیستم بانکی را بدون مراجعه به شعب برطرف کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامهداد: ایجاد شهرنتهای بانک شهر در شهرستانهای محروم کشور حرکت این بانک را در محور مشتریمداری و دولت الکترونیک نشان میدهد.
احمدیلاشکی با اشاره به حضور فعال بانک شهر در کنار شهرداریها، تصریحکرد: حضور پررنگ بانک شهر در پروژههای عمرانی شهرها تاکنون توفیقات بسیاری را رقم زده است.
وی با بیان اینکه بسیاری از پروژههای نیمهتمام شهری با حضور بانک شهر تکمیل شده است، گفت: بانک شهر برای کمک به عمران کشور، حتی شهرستانهای کوچک را نیز مرکز توجه قرار داده است.