عضو هیاتمدیره بانک ملت اعلام کرد؛
همه مبالغ برداشت شده به حسابهای مبدا برگشت داده شد
عضو هیاتمدیره و قائممقام مدیرعامل بانک ملت اعلامکرد: هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حسابهای مبدا برگشت داده شده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۹
عضو هیاتمدیره و قائممقام مدیرعامل بانک ملت اعلامکرد: هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حسابهای مبدا برگشت داده شده است.
به گزارش تحریرنو از بانک ملت، علیرضا لگزایی عضو هیاتمدیره و قائممقام مدیرعامل بانک ملت در توضیح مشکل ایجاد شده در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک اظهارکرد: ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۶، یک اختلال سیستمی در سرویس حواله اینترنتی این بانک رخ داده و مبالغی از حسابهای تعداد معدودی از مشتریان به حسابهای دیگر نزد همین بانک واریز شده است.
وی افزود: خوشبختانه کارشناسان فنی بانک ملت در زمان کوتاهی از بروز این اختلال، متوجه مشکل شده و سیستم حواله اینترنتی را از دسترس خارج کردهاند.
به گفته قائممقام مدیرعامل بانک ملت، هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حسابهای مبدا برگشت داده شده و مراتب واریز وجوه از طریق پیامک به اطلاع صاحبان حسابها رسیده است.
روابط عمومی بانک ملت از همه مشتریان، به ویژه مشتریانی که با مشکل مذکور مواجه شدهاند، پوزش میطلبد.