بیش از ۹۰ درصد خواسته های شهروندان منطقه ۱۱ از طریق سامانه ۱۸۸۸ انجام شد
سد معبر دستفروشان،تغییر کاربری مسکونی به تجاری و سد معبر اصناف به ترتیب مهم ترین خواسته های شهروندان از مدیریت شهری طی یک سال گذشته بود.
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
 
بیش از ۹۰ درصد خواسته های شهروندان منطقه ۱۱ از طریق سامانه ۱۸۸۸ انجام شد
 
سد معبر دستفروشان،تغییر کاربری مسکونی به تجاری و سد معبر اصناف به ترتیب مهم ترین خواسته های شهروندان از مدیریت شهری طی یک سال گذشته بود.

به گزارش تحریرنو از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ ضمن اعلام این خبر افزود:علاوه بر موارد بالا رنگ آمیزی و نما سازی،آلودگی و مزاحمت های ناشی از ساخت و ساز شهری نیز در فهرست موارد گلایه مندی و شکایت شهروندان و ساکنان منطقه ۱۱ ثبت شده در سامانه ۱۸۸۸ قرار دارد.

آبادیان همچنین افزود: مقایسه درخواست شهروندان در دو سال ۹۴ و ۹۵ نشان می دهد که گلایه مندی شهروندان در موضوعات سد معبر دستفروشان و سد معبر اصناف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش محسوسی داشته است.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: از مجموع پیام های ارسالی به منطقه؛ ۲۶۳ فقره (۸۶ درصد) مورد رسیدگی قرار گرفته و ۴۴ فقره (۱۴ درصد) در دست اقدام است که این آمار نشان می دهد کیفیت رسیدگی به پیام های پاسخگویی شده در منطقه ۱۱ برابر با ۹۰ درصد است.

آبادیان همچنین در ارتباط با میزان تحقق خواسته های شهروندان گفت:تعداد ۱۶۳ فقره از پاسخ های مناطق منجر به تحقق خواسته شهروند(نتیجه نهایی)شده است و ۱۶ فقره از پاسخ ها در فرایند رسیدگی مورد بازخورد گیری منفی(معترض،بدون اقدام و...)قرار گرفته است.

گفتنی است منطقه ۱۱ در رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۸۸۸ در مقایسه با ارزیابی سال ۹۴ از وضعیت متوسط در سال ۹۵ به وضعیت خیلی خوب ارتقا یافته است.
کد مطلب: 11786