افزایش تعداد خدمات سامانه اینترنت بانک صادرات
بانک صادرات در راستای افزایش رضایتمندی کاربران سامانه اینترنت بانک، نسبت به افزودن خدمات جدید به سامانه مذکور اقدام کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۹
بانک صادرات در راستای افزایش رضایتمندی کاربران سامانه اینترنت بانک، نسبت به افزودن خدمات جدید به سامانه مذکور اقدام کرد.
به گزارش تحریرنو ، بانک صادرات خدمت جدید امکان ارسال پیامک اطلاعرسانی ورود به سامانه اینترنت بانک را عملیاتی ساخته و همچنین امکان استفادة همزمان از نوع دیگر رمزیاب را نیز فراهم كرده است.
در صورتی که کاربر سامانه اینترنت بانک داراي یکی از انواع رمزیاب (سختافزاری یا USSD باشد و درخواست استفاده همزمان از نوع دیگری رمزیاب را نیز داشته باشد میتواند نسبت به ثبت درخواست "رمزیاب" اقدام کند.
همچنین در نسخه جدید سامانه اینترنت بانک خدماتی همچون درخواست صدور مجدد سپهر کارت، نمایش نمودار حسابها بر اساس نوع حساب در صفحه خلاصه حساب، افزایش تعداد کارتها و حسابهای شناخته شده تا سقف ٥٠ مورد نیز اضافه شده است.
بر اساس این گزارش، با هدف تسهيل بيشتر در خدمات بانكداري نوين امكان دریافت رمز یکبار مصرف جهت ورود به سامانه اینترنت بانک وتولید امضاء دیجیتال (OTP) را فراهم كرد كه با استفاده از این خدمت هموطنان می توانند با شماره گیری #٧١٩* و انتخاب گزینهOTP، رمز یکبار مصرف یا امضای دیجیتال جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر دریافت کنند.
گفتني است كه سامانه بانكداري اينترنتي اين بانك به دليل ارايه خدمات متنوع و مطلوب با ضريب امنيتي بسيار بالايي كه دارد از استقبال هموطنان برخوردار شده به گونه اي كه در هر ماه بيش از ١٢ ميليون تراكنش از طريق اين سامانه به انجام مي رسانند.