رضایت ۸۸درصدی ارباب رجوع از شهرداری منطقه‌ی ۱۰
نتایج حاصل از رضایت سنجی مراجعان به منطقه‌ی ۱۰ بیان‌گر ابراز رضایت ۸۸‌درصدی مراجعان از نحوه‌ی رسیدگی به درخواست‌ها توسط پرسنل بوده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
 
رضایت ۸۸درصدی ارباب رجوع از شهرداری منطقه‌ی ۱۰
 
نتایج حاصل از رضایت سنجی مراجعان به منطقه‌ی ۱۰ بیان‌گر ابراز رضایت ۸۸‌درصدی مراجعان از نحوه‌ی رسیدگی به درخواست‌ها توسط پرسنل بوده است.

به گزارش تحریرنو به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه‌ی ۱۰، احمد شهیدیان مدیر روابط‌عمومی منطقه با اعلام این خبر گفت: برای بهره‌برداری بهینه از نظرات مراجعان، اصلاح فرایندها و پیش‌برد اهداف سازمانی و رفع نواقص موجود فرم رضایت سنجی توسط مراجعان به منطقه تکمیل می‌شود.

وی افزود: بر اساس خروجی و نتایج حاصله از این نظر سنجی ۶۲درصد از مراجعان نحوه‌ی برخورد و رفتار پرسنل را خوب اعلام کردند و ۸۸درصد از رفتار آنان ابراز رضایت کردند هم‌چنین ببیش‌ترین مراجعه مربوط به معاونت‌های برنامه‌ریزی و توسعه‌ی شهری، مالی و اقتصاد شهر، ناحیه‌ی ۳، اجرای احکام و امور اجتماعی و فرهنگی بوده است.

به‌‌گفته‌ی وی، در ارزیابی صورت گرفته، ۷۶‌درصد از پاسخ‌گویان از نحوه‌ی تکریم ارباب رجوع و ۸۸درصد نیز از نحوه‌ی راهنمایی و اطلاع‌رسانی توسط منطقه ابراز رضایت کردند.

شهیدیان یادآور شد: مدیریت شهری منطقه‌ی ۱۰ با تمام توان سعی در رسیدگی به درخواست‌ها و رفع مشکلات شهروندان دارد و در این راستا تاکنون اقدامات مناسبی انجام داده است و در دست اجرا دارد.
کد مطلب: 3450