پیامرسان ملی «بله» حلقه اتصال ۱۳ بانک
پیامرسان بومی و ملی «بله» که برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکههای مجازی در کشور را فراهم ساخت، اکنون قابلیت انجام خدمات بانکی از مبدا ۱۳ بانک مختلف را دارد و دیگر بانکها نیز در حال اتصال به این شبکه هستند.
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳
پیامرسان بومی و ملی «بله» که برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکههای مجازی در کشور را فراهم ساخت، اکنون قابلیت انجام خدمات بانکی از مبدا ۱۳ بانک مختلف را دارد و دیگر بانکها نیز در حال اتصال به این شبکه هستند.
به گزارش تحریرنو از روابط عمومی بانک ملی ایران، این پیامرسان که هماکنون علاوه بر دو بستر اندروید و آی.او.اس، نسخه دسکتاپ آن نیز قابل دسترسی است، علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیامرسان از جمله گفتوگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارتبهکارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از کشور را داراست.
علاوه بر این بانک، بانکهای انصار، آینده، پستبانک، کشاورزی، شهر، حکمت، پاسارگاد، دی، پارسیان، ملت، سرمایه و تجارت به این شبکه متصل هستند و کاربران میتوانند از کارتهای این بانکها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.
قابیلت متمایز دیگری که «بله» نسبت به دیگر پیامرسانهای موجود دارد این است که کاربران آن میتوانند در حین استفاده از فضای یک پیامرسان، همزمان درخواست پول نیز بدهند.
بله، با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امروز بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تراکنش روزانه با حجم حدود ۱۰ میلیارد تومان در آن در حال انجام است.
همچنین اکنون ۶۰۰ هزار نفر کاربر، عضو پیامرسان «بله» هستند و روزانه ۱۰ تا ۱۲ هزار کاربر نیز جذب این پیامرسان میشوند.
امنیت این پیامرسان توسط این بانک تضمین شده و کاربران فضای مجازی میتوانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیامرسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.