علی سرتیپی: ذائقهی سینمایی مردم تغییر کرده
علی سرتیپی گفت: خوشبختانه شاهد تغییر ذائقه در مخاطب هستیم و همین امر موجب شده تا شاهد فروش خوب فیلمها باشیم.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۱
علی سرتیپی گفت: خوشبختانه شاهد تغییر ذائقه در مخاطب هستیم و همین امر موجب شده تا شاهد فروش خوب فیلمها باشیم.
تحریرنو: تهیهکنندهی فیلم سینمایی "شکاف" با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت از تماشاگران سینمای ایران اظهار کرد: اگر قرار است در سینما رشد نداشته باشیم حداقل میتوانیم همین تعداد تماشاگر را حفظ کنیم. چرا که در سال ۹۳ فروش فیلمها دو برابر شده و آثاری که در جشنوارهی سیوسوم حضور دارند، فیلمهایی که از جشنواره جا ماندهاند و فیلم "محمد (ص)" مجید مجیدی، نوید سال خوبی را برای سینمای ایران میدهد.
تهیهکنندهی فیلم "شهر موشها ۲" دربارهی حضور جوانان فیلمساز و موج جدید ایدهها و فیلمهایی که به سینما تزریق شدهاند، اظهار کرد: در جشنوارهی سیوسوم آثار خوبی با حضور کارگردانان جوان دیدهایم، اما فیلمهایی که مرتبط با سینمای بدنه باشند کمتر بودند. خوشبختانه شاهد تغییر ذائقه در مخاطب هستیم و همین امر موجب شده تا شاهد فروش خوب فیلمها باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به مشکلات و کاستیهای تلویزیون، نسل جوان کشور به سینما روی آورده و این جای امیدواری دارد.
سرتیپی یادآور شد: فروش فیلمها در سینما ارتباطی به اوضاع اقتصادی مردم جامعه ندارد، چراکه با اندکی پول میتوان بههمراه خانواده سفری کوتاه به سینما داشت، بنابراین این صنعت میتواند بهترین فروش را داشته باشد؛ همانطور که در زمان جنگ نیز این تجربه را داشتیم و امیدوارم که سینما از نظر اقتصادی بتواند شرایطی بهتر پیدا کند.