عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران؛
تکریم ارباب رجوع، رمز موفقیت در بانکداری نوین است
عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه مشتریمداری و تکریم ارباب رجوع، رمز موفقیت در بانکداری نوین است، گفت: کارکنان بانک باید برای اهتمام به امور مشتریان همه تلاش خود را به کار گیرند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷
عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه مشتریمداری و تکریم ارباب رجوع، رمز موفقیت در بانکداری نوین است، گفت: کارکنان بانک باید برای اهتمام به امور مشتریان همه تلاش خود را به کار گیرند.
به گزارش تحریرنو ؛ مسعود خاتونی عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران، که به همراه محمد رضا صدری رییس اداره امور شعب شمال تهران از شعبه مقدس اردبیلی و شعبه ولنجک بازدید میکرد، افزود: بانک توجه به اصل مشتریمداری را رمز موفقیت در فضای رقابتی حال حاضر میداند.
وی ادامه داد: تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری و استفاده از بسترهای خدمات نوین بانکداری مانند بانکداری غیر حضوری در کنار کاهش قیمت تمام شده پول، میتواند به بهبود بیش از پیش عملکرد بانک کمک کند.
ارزیابی آمار عملکردی شعب در حوزه جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری و وصول مطالبات و مطالعه در خصوص پتانسیلهای موجود برای ارائه خدمات بانکداری غیر حضوری از جمله موارد مطرح شده در این بازدیدها بود.