دیدار مدیرعامل برج میلاد با پرسنل در راستای حل مشکلات رفاهی و معیشتی
مدیرعامل برج میلاد تهران با کارکنان برج میلاد در بخش های مختلف ، نشستی صمیمانه داشت.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۶
 
دیدار مدیرعامل برج میلاد با پرسنل در راستای حل مشکلات رفاهی و معیشتی
 
مدیرعامل برج میلاد تهران با کارکنان برج میلاد در بخش های مختلف ، نشستی صمیمانه داشت.

به گزارش تحریرنو ، علی درویش پور مدیرعامل یادمان ملی ایرانیان در راستای تاکید شهردار محترم تهران به منظور بهبود شرایط رفاهی و ارتقاء سطح کیفی خدمات سازمانی با همکارانش در تمامی بخش های این مجموعه به گفتگو پرداخت.

وی در دیدارهای جداگانه ای شنونده درد دل ها و صحبت های کارکنان اداری و همکارانش در شرکت های خدماتی وفني شددر خلال این نشست آنها این فرصت را داشتند تا دغدغه های خود را بی واسطه به مدیریت منتقل کنند.

ساماندهی وضعیت قراردادها و همچنین توسعه امکانات رفاهی از جمله درخواست های مطرح شده در این جلسه بود.

علی درویش پور با تاکید بر حفظ کرامت انسانی همکارانش از طریق بهبود کیفی شرایط موجود به تقدیر از خدمات ارزشمند همکاران خود پرداخت و از آنها به عنوان ارزشمند ترین دارایی مجموعه یاد کرد.

درویش پور با بیان اینکه امروز اگر دنیا به سمت پیشرفت و توسعه می رود، در فضای کسب و کار خود تغییراتی ایجاد کرده است ابراز امیدواری کرد که بتواند از همه ی توانش برای بهبود شرایط موجود بهره ببرد.

او با بیان اینکه یکی از پیش شرط های توسعه یافتگی جوامع، تغییر در فضای کسب و کار است عنوان کرد که باید زمینه های اشتغال در بخش خصوصی ایجاد شود تا جوامع به سمت توسعه یافتگی بروند.

درویش پور با بیان اینکه باید نظارت و اجرای امور توسط شرکت های پیمانکاری کامل و به روز باشد، تاکید کرد: شرکت نگین باید فعالیت هایش را در راستایی توسعه دهد که منجر به تربیت انسان های توانمند و اخلاق مدار تبدیل شود.

همچنین پرسنل شرکت پیشگامان نو اندیش به عنوان عصوی موثر در مجموعه ، به محض گزارش یک مشکل به سرعت به آن رسیدگی کنند تا اختلالی در کارهای اجرایی و فنی برج میلاد تهران پیش نیاید.

مدیرعامل برج میلاد تهران با یادآوری اهمیت برج میلاد به عنوان نماد ملی و مورد علاقه ی همه ی طیف های شهروندی ، از همکارانش خواست ، با تبدیل محیط کار به فضای احترام ، مدارا و مهربانی ، کار را در خدمت زندگی قرار داده و بر نشاط و فرهمندی فضای برج بیفزایند.

از جمله تلاش های در دست اقدامی که در پایان جلسه توسط مدیر عامل به آنها اشاره شد عبارت بودند از : تغییر وضعیت قرارداد کارکنان برج میلاد تهران براساس بخشنامه جدید شهرداری تهران ، ساماندهی سایر قرادادها و تلاش جهت اعطای تسهیلات بانکی به همکاران میش از سال جدید و همچنین امکان استفاده از کارت اعتباری قرض الحسنه ی شهروند شهروند به قیمت ۱۰ میلیون تومان جهت بهره برادری خانواده ها.

این جلسه با چاشنی امید و لبخند و آرزوی موفقیت مدیر عامل برای همکارانش در تمانی بخش ها به پایان رسید.
کد مطلب: 9528