عضو هیات مدیره بانک رفاه تشریح کرد؛
بانک رفاه با بیش از ۱۲۰ بانک روابط کارگزاری ایجاد کرده است
عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بانک رفاه با بیش از 120 بانک روابط کارگزاری ایجاد و بالغ بر 30 حساب کارگزاری به اسعار مختلف نزد بانک‌های کارگزاری افتتاح کرده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۷
 
بانک رفاه با بیش از ۱۲۰ بانک روابط کارگزاری ایجاد کرده است
 
عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بانک رفاه با بیش از ۱۲۰ بانک روابط کارگزاری ایجاد و بالغ بر ۳۰ حساب کارگزاری به اسعار مختلف نزد بانک‌های کارگزاری افتتاح کرده است.

به گزارش تحریرنو، فرشید فرخ‌نژاد با اعلام این مطلب در جمع مدیران صف و ستاد این بانک افزود: حاصل فعالیت‌های ارزی ۷ ماهه بانک رفاه تا یک میلیارد دلار بوده، خوشبختانه علی‌رغم شرایط و محدودیت‌های موجود داخلی و بین‌المللی بانک رفاه توانسته است در راستای روند نظام بانکی کشور حرکت کند و برنامه‌ریزی جدی برای ارتقا جایگاه و خدمات بانک در بازارهای داخلی و خارج در قالب چندین "کلان روند" در دستور کار بانک قرار دارد.

فرخ‌نژاد افزود: برقراری روابط کارگزاری و گسترش شبکه کارگزاری بانک در کشورهای مختلف در شرایط پسابرجام، به عنوان یکی از مهمترین "کلان روندها " مطرح است که خوشبختانه شرایطی فراهم شده که بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بانک‌های فعال و دارای ظرفیت‌های مطلوب بتواند همزمان با مطابقت سیستم‌های خود با استانداردهای جهانی در حوزه‌های مالی و بانکی، با نظام بانکی و مالی دنیا ارتباط و تعامل سازنده‌ای برقرار کند.

وی با اشاره به تاثیر سیاست‌های دولت در زمینه تک نرخی کردن ارز در سال جاری بر منابع و عملکرد ارزی بانک‌ها، بر لزوم مدیریت تعهدات ارزی در صورت اجرایی‌شدن این سیاست و مهیا کردن شرایط لازم به منظور مدیریت بهینه منابع ارزی تاکید کرد.

عضو هیات مدیره بانک رفاه با تاکید بر لزوم افزایش توانمندی بانک در حوزه‌های ارزی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های ارزی و ریالی بانک برای جذب و رضایت‌مندی مشتریان بهره بگیریم.

فرخ‌نژاد توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را یکی دیگر از کلان روندهای بانک خواند و افزود: عمده فعالیت‌های نسل امروز بر فناوری اطلاعات متمرکز شده و استفاده از انواع تکنولوژی‌های نوین در عرصه ارتباطات به عنوان یکی از نیازهای نسل جوان جامعه باید مد نظر قرار گیرد، چرا که اکثر جوانان خواستار دریافت خدمات بانکی و مالی از طریق سامانه‌های نرم‌افزاری و ابزارهای الکترونیکی در دسترس هستند و بانک باید بتواند به منظور همسویی با خواسته‌های جامعه امروز، از فن آوری‌های نوین در راستای تکمیل سبد خدمات بانک در حوزه فن‌آوری اطلاعات استفاده کند.

وی گفت: بانک رفاه در حال حاضر در بین ۳۲ بانک ارزیابی شده کشور، رتبه ششم را به لحاظ پذیرش تراکنش‌های فروش دارد.

عضو هیات مدیره بانک رفاه همچنین به ظرفیت‌های بالای شبکه‌های اجتماعی در زمینه بازاریابی و تبلیغات اشاره کرد و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغات و بازاریابی را به عنوان یک ضرورت در تدوین یکی دیگر از کلان روندهای بانک مطرح و تصریح‌کرد: امروزه شبکه‌های اجتماعی به لحاظ مزیت‌ها و آسیب‌های آن هم فرصت و هم تهدید محسوب می‌شوند و بانک باید از فرصت‌های ایجاد شده در این ارتباط نهایت استفاده را برده و با شناسایی شبکه‌های اجتماعی مجاز و قانونی فعال در حوزه‌های مالی و صنعت و بازرگانی، بهره‌برداری صحیحی از ظرفیت‌های قانونی این شبکه‌ها برای شناساندن بانک و خدمات مختلف آن به مشتریان و صاحبان مشاغل داشته باشد.

فرخ‌نژاد در ادامه با معرفی "کلان روندهای" بانک در راستای حرکت به سوی آینده‌ای روشن، به موضوع حضور موثر بانک رفاه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پیش‌روترین بانک‌های کشور در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: بانک رفاه به واسطه ارتباطات نزدیک با سازمان تامین اجتماعی، با طیف گسترده‌ای از مشتریان در ارتباط بوده و خدمات بانکی را به قشر فرهیختگان جامعه از جمله پزشکان، فعالان حوزه سلامت، دانشگاهیان و از همه مهم‌تر بازنشستگان سازمان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اهتمام بانک رفاه برای کمک به اجرای برنامه‌های دولت در راستای برنامه‌ریزی‌های کلان کشور، به شرایط زیست‌محیطی و برنامه‌های کشور برای مقابله با پدیده خشکسالی اشاره کرد و گفت: بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، مشارکت بیشتر در طرح‌های زیست‌محیطی را به عنوان یک کلان روند دیگر در دستور کار قرار داده و باید ضمن توجه به نیازها و اولویت‌های طرح‌های ارائه شده در این زمینه، در ارائه تسهیلات و تامین سرمایه مورد نیاز این حوزه فعالیت موثرتری داشته باشد.
کد مطلب: 10212