با اعلام رضایتمندی ۹۸.۵ درصدی صورت گرفت؛
قدردانی مدیرعامل بانک شهر از حسن نظر مخاطبان نمایشگاه کتاب تهران
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به رضایتمندی ۹۸.۵ درصدی مخاطبان از عملکرد این بانک در نمایشگاه کتاب گفت: قدردان این حسن نظر بوده و تمام تلاش خود را انجام میدهیم تا این رضایتمندی را ماندگار کنیم.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۶
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به رضایتمندی ۹۸.۵ درصدی مخاطبان از عملکرد این بانک در نمایشگاه کتاب گفت: قدردان این حسن نظر بوده و تمام تلاش خود را انجام میدهیم تا این رضایتمندی را ماندگار کنیم.
به گزارش تحریرنو به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی در حاشیه بازدید از سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به اینکه امسال بانک شهر برای سومین سال، عاملیت نمایشگاه کتاب تهران را پذیرفت، گفت: طی این سالها با خلاقیت و نوآوری ، خدمات متنوعی به اهالی کتاب و ناشران ارائه شد.
وی افزود: صدور بن کارت ها به روش های غیر از بن کارت فیزیکی از جمله خدمات منحصر به فرد این بانک بود که علاوه بر کاهش هزینه ها از تولید کارتهای پلاستیکی و اسیب به محیط زیست نیز جلوگیری کرد به طوری که ۳۷ درصد از بن کارت های تخصیص یافته به متقاضیان به روش های غیر از فیزیکی بوده است.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به رضایت ۹۸.۵ درصدی مخاطبان در نظر سنجی این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: قدردان همه مخاطبان این نمایشگاه هستیم و تمامی تلاش خود را انجام میدهیم تا با بهترین خدمات، این رضایتمندی را ماندگار کنیم.
وی با بیان اینکه ۳۷ درصد از بن کارت های صادرشده برای طلاب و دانشگاهیان به روش های الکترونیکی و غیر فیزیکی در اختیار متقاضیان قرار گرفته، افزود: بخشی از متقاضیان در زمان ثبت نام درخواست فعال شدن یارانه خود را باNFC داشتند که با تجهیز دستگاههای پرداخت، بدون هیچ مشکلی قادر به مصرف بن ها بودند.
پورزرندی با اشاره به تراکنش های صورت گرفته در سی و یکمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از طریق بن کارتهای الکترونیکی گفت: امسال برای نخستین مرتبه در کشور اعتبار بن کارتها روی کارت ملی هوشمند فعال شد که ما برای برنامه ریزی این نوع خدمت، قدردان سازمان ثبت احوال کشور هستیم زیرا این سازمان به سرعت طی ده روز پس از انعقاد تفاهمنامه، همکاریها را آغاز کرد تا زیرساخت های بانک شهر وثبت احوال به یکدیگر متصل شود.