با حکم هیات مدیره سایپا؛
محمد رضا سروش مدیرعامل سایپا شد
با حکم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، محمد رضا سروش جانشین قاسم جهرودی در مدیریت عامل این شرکت شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶
با حکم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، محمد رضا سروش جانشین قاسم جهرودی در مدیریت عامل این شرکت شد.
به گزارش تحریرنو ؛ با حکم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، محمد رضا سروش جانشین قاسم جهرودی در مدیریت عامل این شرکت شد و مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید در ایمیدرو برگزار شد.
سروش دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشکده فنی دانشگاه تهران در مقطع لیسانس، مهندسی صنایع (مدیریت سیستم ها و بهره وری) از دانشگاه صنعتی شریف فوق لیسانس و مدیریت مالی و استراتژیک (DBA) در مقطع دکترا است.
وی از سال ۹۰ تا ۹۴، مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه بهمن، ۷۶ تا ۸۶ مدیرعامل گروه بهمن و ۷۴ تا ۷۶ معاون توسعه ساخت داخل گروه بهمن بوده است.
سروش در پرونده کاری خود دو دوره مدیرعاملی هلدینگ بهمن، نایب رییس بورس کالا و عضویت در هیات مدیره شرکت های بزرگی در سطح ملی را نیز داشته است.
منصور معظمی، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم معارفه مدیرعامل جدید سایپا با بیان این که برخی به دنبال نارضایتی هستند و تا به امروز دست به هرکاری زده اند، گفت: چهارم نوامبر زودتر از آن چه پیش بینی می شد اتفاق افتاد و به طور قطع آمریکا قادر نخواهد بود صادرات نفت ایران را صفر کند.
وی با تاکید بر این که ایران ۴۰ سال است که با تحریم دست به گریبان بوده و این دوران را پیش از این گذرانده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۹ میلیون دستگاه خودرو در کشور در حال تردد است و شرایطی بر صنعت خودرو کشور حادث شده که تولیدکنندگان از شرایط منتفع نمی شوند و تنها واسطه گران برنده این شرایط هستند.
معظمی اظهار کرد: در صورت بدعهدی شرکت های خارجی همکار صنعت خودرو، چه کاری از دست مدیران عامل ایران خودرو و سایپا بر می آید در چنین شرایطی با وجود همه احترامی که برای قطعه سازان قائل هستم اما فضایی ایجاد شده که مناسب نیست.
وی ادامه داد: در صنعت نفت پیمانکارانی وجود دارند که حتی یک سنت دریافت نکرده اند اما قطعه سازان در اظهارات خود با رسانه ها تکرار می کنند که از خودروسازان طلبکار هستند این در حالیست که هراقدامی که لازم بوده را تاکنون در جلسات ایدرو انجام داده ایم تا شرایط سامان یابد.