معرفی بانکداری دیجیتال با افتتاح شعبه جدید بانک ایران زمین
مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاحیه شعبه "دیجیتال ایران زمین" گفت: اولین هدف ما از افتتاح این شعبه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال، فراتر از آنچه مردم با آن آشنا هستند، است.
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۴
مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاحیه شعبه "دیجیتال ایران زمین" گفت: اولین هدف ما از افتتاح این شعبه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال، فراتر از آنچه مردم با آن آشنا هستند، است.
به گزارش تحریرنو از روابط عمومی بانک ایران زمین، اولین شعبه دیجیتال این بانک با حضور مدیرعامل، اعضای هیاتمدیره، مدیران ارشد، مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی، جمعی از اصحاب رسانه و مشتریان و کسبه افتتاح شد.
در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به تغییر شرایط ارائه خدمات بانکی گفت: فضای بانکداری تغییر کرده؛ انتظار مردم هم نسبت به بانکها و خدمات آنها با تغییرات زیادی همراه بوده است. بنابراین با این تغییراتی که در بانکها ایجاد شده امروز مردم انتظار دارند شعب جدید بانکها با گذشته متفاوت باشد و فراتر از ارائه خدمات بانکی، محلی برای ارائه مشاورههای مالی، بیمهای و خدمات کارگزاری باشد.
وی افزود: ما هم با همین رویکرد اولین شعبه هوشمند بانک ایران زمین را در خیابان ولیعصر (عج) به عنوان یکی از قدیمیترین خیابانهای تهران بازگشایی کردیم.
پورسعید در تشریح اهداف بانک ایران زمین در گشایش این شعبه عنوان کرد: ما در شعبه ولیعصر چند هدف را دنبال میکنیم. اولین هدف ما ارائه خدمات در راستای خواست مشتری و معرفی بانکداری دیجیتال فراتر از آنچه مردم با آن آشنا هستند است. هدف دوم ارائه خدمات مالی بهصورت یک سوپر مارکت مالی است تا مشتریان در زمان حضور در این شعبه بتوانند مباحث بیمهای، بورسی و بانکی خود را انجام و پیگیری کنند.
مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به بانکداری در فضای مجازی گفت: واقعیت این است که در دنیای امروز بانکها از طریق اینترنت و فضای مجازی همواره در دسترس مشتریان قرار دارند، ما با افتتاح شعبه ولیعصر سعی کردیم در زمانیکه اکثر امور بانکی از راه دور انجام میشود، اگر مشتری مجبور به حضور در شعبه شد، حس خوبی از حضور در مکان فیزیکی بانک به مشتری منتقل شود، این احساس متفاوت بهزودی در محصولات و خدمات بانک نیز تبلوری متفاوت را در مشتریان ما ایجاد میکند.