سرپرست بانک دی در سومین همایش دی در مسیر سرآمدی:
بانک را باید به یک سازمان متعالی در برنامه و عمل تبدیل کنیم
سومین همایش دی در مسیر سرآمدی با حضور مدیران ارشد بانک دی و ۱۵ تیم تعالی سازمانی برگزار شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۰
سومین همایش دی در مسیر سرآمدی با حضور مدیران ارشد بانک دی و ۱۵ تیم تعالی سازمانی برگزار شد.
به گزارش تحریرنو ، بنابر اعلام بانک دی، سومین همایش دی در مسیر سرآمدی با همکاری ۱۵ تیم تعالی درون سازمانی و با همراهی مدیران ارشد سازمان در محل سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.
در این مراسم، علیرضا عاطفیفر سرپرست بانک دی، ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و نیز تبریک روز کارمند به کارکنان بانک دی گفت: مدل تعالی سازمانی، مدلی آرمانی است که همه سازمانها در تلاشند به قله رفیع آن برسند در این میان بانک دی باید تمرکز و برنامهریزی خود را بر مبنای برنامههایی قرار دهد که در عرصه رقابت به بانکی شاخص و برجسته تبدیل شود.
وی چابک سازی سازمانی را از نتایج حضور در این مدل دانست و افزود: ۱۵ تیم تعالی سازمانی، مغز متفکر سازمان هستند که امروز در این همایش گردهم آمدهاند تا با تعریف پروژههای بهبود، چابکسازی و افزایش سرعت ارایه خدمات باکیفیت بانکی را تضمین کنند.
عاطفیفر تصریح کرد: اگر سازمان در مسیر تعالی سازمانی قرار گرفته است و به ماندن در این مسیر علاقه دارد، میبایست توجه به معیارهای تعالی سازمانی به شعب بانک نیز تسری یابد و سال ۹۵ سال ورود تعالی سازمانی به شعب است تا ذی نفعان کلیدی ما که مشتریان ما هستند از نزدیک شاهد قرارگیری بانک دی در مسیر تعالی سازمانی باشند.
سرپرست بانک دی خاطر نشان کرد: چشم امید من به شما اعضای ۱۵ تیم است و سعی میکنیم تا محیط آرامی را در بانک برای تفکر و خلق ایده شما فراهم آوریم.