در آیین افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان مطرح شد؛
اخلاق‌گرایی و مشتری‌مداری؛ اولویت بانک پارسیان
سیصد و پانزدهمین شعبه بانک پارسیان در شهر اندیشه شهریار افتتاح شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵
 
اخلاق‌گرایی و مشتری‌مداری؛ اولویت بانک پارسیان
 
سیصد و پانزدهمین شعبه بانک پارسیان در شهر اندیشه شهریار افتتاح شد.

به گزارش تحریرنو از روابط عمومی بانک پارسیان، در این رویداد اعضای شورای شهر شهریار و همچنین خسروانی، عضو هیات‌مدیره و معاون اجرایی و دیگر مدیران این بانک و جمعی از صاحبان کسب و کار حضور داشتند.

وکیلی، عضو شورای شهراندیشه درآیین افتتاح این شعبه، گفت: امید می‌رود حضور بانک پارسیان در این منطقه موجب رونق بیشتر تولید و کسب وکار مردم شود.

وی افزود: همان‌گونه که این بانک از سال‌های دور تاکنون نام نیکی از خود به یادگار گذاشته، امید می‌رود درسال‌های آتی نیز اخلاق‌گرایی و مشتری‌مداری این بانک موجب شود تا مردم با سهولت بیشتری از خدمات بانک پارسیان بهره‌مند شوند.

خسروانی عضو هیات مدیره بانک پارسیان نیز گفت : بانک پارسیان با تکمیل زنجیره ارزش مدارانه خدمات در قالب سوپرمارکت‌های مالی، مشتریان را از مراجعات مکرر برای درخواست‌های مالی بی‌نیاز می‌کند. همچنین با دراختیار داشتن بخش عمده‌ای از خدمات کارتخوان‌ها که توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ارایه می‌شود، تلاش می‌کند تا مطابق استاندارهای روزدنیا خدمت‌رسانی به مردم داشته باشیم.

عضو هیات‌مدیره بانک پارسیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بانک پارسیان درحوزه تامین مالی علاوه براینکه از محصولات متعارف شبکه بانکی در قالب تسهیلات تعهدات عمل می‌کند این آمادگی را دارد که به شهروندان اندیشه خدمات بیشتری ارائه کند. همچنین ظرفیت‌هایی برای شخصی‌سازی بنگاه‌های متوسط و بزرگ درقالب بانکداری شرکتی فراهم شده است که در بلوغ حوزه خدمات از مفهوم مشتری‌مداری پا را فراتر گذاشته و به مرحله تبدیل شدن به یک شریک تجاری رسیده‌ایم. بنابراین تصور ما این است که سود ما در جایی است که مشتریان منتفع شوند به همین دلیل شرکت‌های زنجیره ارزش درحال توسعه هستند.

خسروانی ادامه داد: شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان به گواهی مستندات سازمان بورس و بازار مالی کشور یکی از مقتدرترین شرکت‌های تامین سرمایه در کشور است، بیمه پارسیان به گواه رتبه‌بندی‌های معتبر کشور بزرگ‌ترین بیمه خصوصی ایران، آن دیگر شرکت‌هایی مانند کارگزاری و صرافی نیز آمادگی ارائه خدمت در قالب زنجیره به هم پیوسته‌ای هستند که مشتریان بانک را از مراجعات مکرر بی‌نیاز می‌کند و این مسیری است برای بالابردن کیفیت خدمات و بیانگ این نکته که عزم بانک برای بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های ممکن جدی است.
کد مطلب: 13256