وبسرویسهای جدید بانک سامان برای مشتریان حقوقی
بانک سامان در راستای افزایش خدمات نوین بانکی برای مشتریان حقوقی، امکان استفاده از "وبسرویسهای بانکی" را با امکانات ویژه فراهم کرد.
تاریخ انتشار : شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳
بانک سامان در راستای افزایش خدمات نوین بانکی برای مشتریان حقوقی، امکان استفاده از "وبسرویسهای بانکی" را با امکانات ویژه فراهم کرد.
به گزارش تحریرنو ار روابط عمومی بانک سامان، عباس میرزا نیری مدیر بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر تصریحکرد: با بهرهمندی از این خدمت، مشتریان حقوقی میتوانند بدون مراجعه به شعب بانک یا استفاده از درگاههای مدرن مانند نتبانک و تلفنبانک بهصورت مستقیم و در نرمافزار مالی خود، از خدمت وبسرویس بانکی به شکل آنی و برخط (آنلاین) استفاده کنند.
مدیر بانکداری الکترونیک بانک سامان گفت: این خدمت از طریق ارتباط میان نرمافزارهای بانکی و یک نرمافزار مالی با آدرس آیپی مشخص از طرف شرکت برقرار میشود و تمام تراکنشها بر این بستر امن صورت میگیرد.
نیری درباره خدمات قابل استفاده در این خدمت گفت: مشتریان حقوقی بانک سامان در حال حاضر میتوانند صورتحساب سپردهشان نزد بانک را مشاهده کنند و همچنین انتقال وجه درونبانکی (سامانی) یا بینبانکی (ساتنا و پایا) انجام دهند.
وی افزود: نماینده شرکتهای حقوقی متقاضی استفاده از این خدمت جدید میتوانند به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
مرکز سامان ارتباط با شماره تلفن ۶۴۲۲-۰۲۱ در تمام ساعتهای شبانهروز پاسخگوی پرسشهای مشتریان بانک درباره این خدمت و سایر خدمات و محصولات بانک سامان است.