معاون اداری و مالی شهرداری شیراز تصریح کرد؛
نوآوری‌ از دلایل اعتماد مردم به بانک شهر
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز، یکی از دلایل اعتماد امروز شهروندان به بانک شهر را نوآوری‌های قابل قبول در عرضه خدمات به شهروندان دانست، گفت: این بانک در عرصه خدمات‌رسانی فراتر از انتظار ظاهر شده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
 
نوآوری‌ از دلایل اعتماد مردم به بانک شهر
 
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز، یکی از دلایل اعتماد امروز شهروندان به بانک شهر را نوآوری‌های قابل قبول در عرضه خدمات به شهروندان دانست، گفت: این بانک در عرصه خدمات‌رسانی فراتر از انتظار ظاهر شده است.

به گزارش تحریرنو از روابط عمومی بانک شهر، معاون مالی و اداری شهردار شیراز با بیان اینکه در ۷ سال گذشته که بانک شهر در بخش اقتصادی شهرها فعال شده است، هر روز شاهد رشد و ارتقا جایگاه آن بودیم گفت: امروز بانک شهر به مرحله‌ای رسیده که علاوه بر ارائه خدمات شبانه‌روزی به شهروندان، اعتمادسازی در دل جامعه ایجاد کرده که سبب شده مردم بیش از پیش به دریافت خدمات از این بانک ترغیب شوند.

اسدی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها درگذشته به عنوان نهادی خدمات‌رسان از سوی مردم شناخته می‌شد، اما امروز رویکرد شهرداری‌ها تغییر کرده و امروز به عنوان نهادی فرهنگی و اجتماعی در بین مردم شناخته می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به رویکرد جدید شهرداری‌ها بسیار مهم است فردی که خواهان دریافت خدمات اجتماعی و فرهنگی از شهرداری‌هاست، تامین مالی را نیز مد نظر قرار دهد، از همین روست که در نظر گرفته شدن وجه اقتصادی پروژه ها به عنوان عاملی مکمل می‌بایست مدنظر شهرداری‌ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اعتمادسازی بانک شهر در بین مردم سبب شده که گرایش شهروندان به دریافت خدمات از بانک شهر در سه سال اخیر رشد چشمگیری داشته باشد، افزود: روز نخستی که بانک شهر آغاز به کار کرد، بیش از ۹۰درصد از منابعی که در اختیار داشت متعلق به شهرداری‌ها بود، اما امروز بیش از ۹۰درصد از منابع مالی بانک شهر متعلق به مردم است و کمتر از ۱۰ درصد متعلق به شهرداری هاست.

اسدی با بیان اینکه مردم بانک شهر را متعلق به خود می‌دانند، افزود: یکی از دلایل اعتماد امروز شهروندان به بانک شهر نوآوری‌های قابل قبول این نهاد اقتصادی در عرضه خدمات به شهروندان است، به طوری‌ که امروز شاهد هستیم خدمات‌رسانی بانک شهر صرفا از حالتی که بخواهد تبادلات عادی و روزمره مشابه سایر بانک‌ها را انجام دهد، تغییر رویکرد داشته و در زمینه ارائه خدمات فراتر ظاهر شده است.
کد مطلب: 7596