در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۷صورت گرفت؛
پاسخگویی به ۳۹۳پیام شهروندی در سامانه ۱۸۸۸
محمد حسن مقدسی رییس اداره بازرسی شهرداری منطقه ۱۷ از پاسخگویی به ۳۹۳پیام شهروندی ثبت شده در سامانه ۱۸۸۸ و رسیدگی نهایی به ۷۷درصد از این پیام ها خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۳
محمد حسن مقدسی رییس اداره بازرسی شهرداری منطقه ۱۷ از پاسخگویی به ۳۹۳پیام شهروندی ثبت شده در سامانه ۱۸۸۸ و رسیدگی نهایی به ۷۷درصد از این پیام ها خبر داد.
به گزارش تحریرنو از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، محمد حسن مقدسی با اعلام این خبر افزود: در شش ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۳۹۳پیام در سامانه ۱۸۸۸ ثبت شده که نزدیک به ۲۳درصد نسبت به زمان مشابه افزایش داشته است و از این میان ۷۷درصد از پیام ها به طور کامل رسیدگی شده است.
مقدسی اتمام رسیدگی ۷۷درصدی را گام موثری در پاسخگویی به شهروندان دانست و افزود: در مدت شش ماه به کلیه پیام ها رسیدگی شده که از این میان ۷۷درصد از این پیام ها با رسیدگی نهایی، مختومه اعلام شده است. نزدیک به ۱۰درصد این پیام ها در حال رسیدگی ست و پاسخگویی مستمر به شهروندان صورت گرفته است و بقیه پیام های ارسالی نیز در مسیر رسیدگی و حصول نتیجه قرار دارد.
گفتنی ست تعداد پیام های ثبت شده در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۲۳درصدی داشته است.