۷ نکته درباره اهمیت برگزاری چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران
نمایشگاه تراکنش ایران در طول سه دوره برگزاری خود در سال های گذشته، توانسته خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک کند و همزمان در طول سه روز برگزاری خود فرصتی برای توافق و عقد قراردادها بین ارائه دهندگان خدمات و خریداران آن خلق کند. علاوه بر این نمایشگاه تراکنش ایران بستر و فرصت همکاری های B۲B را نیز برای کسب و کارهای حاضر در این نمایشگاه فراهم کرده است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲
نمایشگاه تراکنش ایران در طول سه دوره برگزاری خود در سال های گذشته، توانسته خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک کند و همزمان در طول سه روز برگزاری خود فرصتی برای توافق و عقد قراردادها بین ارائه دهندگان خدمات و خریداران آن خلق کند. علاوه بر این نمایشگاه تراکنش ایران بستر و فرصت همکاری های B۲B را نیز برای کسب و کارهای حاضر در این نمایشگاه فراهم کرده است.
به گزارش تحریرنو از فابانیوز، کمتر از یک ماه تا زمان برگزاری چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران زمان باقی مانده است، نمایشگاهی که قرار است با محوریت اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال میزبان دهها شرکت فعال در حوزه پرداخت و فناوری اطلاعات و همچنین بیش از ۱۰۰ استارت آپ حوزه های مختلف مرتبط با این صنعت باشد.
در ادامه نگاهی داریم به ۷ نکته درباره اهمیت برگزاری این نمایشگاه.
۱.نمایشگاه تراکنش ایران نمایشگاهی تخصصی است که با ویژگی های منحصر به فردی که داراست توانسته است موقعیت خود را به عنوان زمینه ساز گردهمایی فعالان عرصه بانکداری، پرداخت و استارت آپ پیدا و تقویت کند، این نمایشگاه نقش قابل توجهی در توسعه فعالیت های کسب و کاری در کشور برعهده دارد و به دنبال توسعه کسب و کار بخش خصوصی در عرصه فناوری های نوین صنایع مالی و بانکی است.
۲. چشم اندازی که برای نمایشگاه تراکنش ایران از سوی برگزارکنندگان این نمایشگاه در نظر گرفته شده همسو با سند چشم انداز ۱۴۰۴، تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی و بانکی خاورمیانه تعریف شده است.
۳. محور مباحثی که در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران مطرح خواهد شد اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال است. بر همین اساس بیش از ۵ هزار نفر از فعالان این صنعت در سه نسل پیشکسوتان، مدیران میانی و استارت آپ ها به همراه بیش از ۸۰ سخنران و در کنار نمایندگان کشورهای مختلف گرد هم می آیند و شبکه تعاملی بزرگی را جهت آشنایی با کسب و کارهای نو و گفتگو در مورد مباحث روز تشکیل می دهند.
۴.این نمایشگاه در طول سه دوره برگزاری خود در سال های گذشته، توانسته خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک کند و همزمان در طول سه روز برگزاری خود فرصتی برای توافق و عقد قراردادها بین ارائه دهندگان خدمات و خریداران آن خلق کند. علاوه بر این نمایشگاه تراکنش ایران بستر و فرصت همکاری های B۲B را نیز برای کسب و کارهای حاضر در این نمایشگاه فراهم کرده است.
۵. در شرایطی که صنعت بانکداری و پرداخت کشور با بحران تحریم های گسترده آمریکا دست و پنجه نرم می کند، چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران که بر پایه توان بخش خصوصی و به دور از هر رانت دولتی می تواند نمادی برای پویایی و حرکتِ بدون توقف و توسعه صنعت بانکداری و پرداخت کشور باشد.
۶. نمایشگاه تراکنش ایران، در شرایط کنونی جامعه و در حالی که ۶ ماه از خروح واشنگتن از برجام می گذرد و کشور با مشکلاتی در زمینه اقتصادی مواجه است، بازگرداندن نشاط به صنعت بانکداری و پرداخت را از جمله اهداف خود می داند که در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
۷. یکی از بخش های در حال توسعه در کشور بروز و ظهور استارت آپ ها به ویژه استارت آپ های حوزه پرداخت (فین تک) هستند که قریب به اتفاقِ موسسانِ همگی آنها را جوانان فارغ التحصیل کشور تشکیل می دهند، جوانانی که با بهره مندی از دانش و قدرت خلاقیت خود دست به ایجاد کسب و کارهای نوین دانش بنیان زده اند، بی شک نمایشگاه تراکنش ایران با فراهم کردن بسترهای مناسب راه برای ادامه فعالیت و موفقیت این کسب وکارها فراهم کرده است.