گردهمایی مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "ما"
نخستین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت سهامی بیمه "ما" در سال ۹۶ با حضور مدیرعامل ، اعضا محترم هیات مدیره ، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب و باجه ها در شهر شیراز برگزار شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸
 
گردهمایی مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "ما"
 
نخستین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت سهامی بیمه "ما" در سال ۹۶ با حضور مدیرعامل ، اعضا محترم هیات مدیره ، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب و باجه ها در شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش تحریرنو از روابط عمومی بیمه "ما"، در اين گردهمایی دو روزه كه با هدف تبادل نظر مديران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و پتانسيل هاي ستاد و شعب و رفع مشکلات موجود جهت محقق نمودن پرتفوی سال ۹۶برگزار شده بود ، امیرحسین قربانی معاون فنی ضمن جمع بندی مسائل مطرح شده در کارگروه های فنی به اهمیت مدیریت ریسک در صنعت بیمه اشاره نمود . وی همچنین نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی یافتن بازارهای سالم جهت فروش بیمه نامه را تشریح و از شبکه فروش و پرسنل شعبخواست تا تمام تلاش خود در جهت رسیدن به این هدف را به کار گیرند.

در ادامه مراسم مجید بنویدی عضو هیات مدیرهبه نقش روسای شعب به عنوان مدیران میانی در محقق ساختن اهداف استراتژیک شرکت اشاره نمود و افزود: روسای شعب وظیفه جاری ساختن تصمیمات مدیرعامل و مدیران ارشد در مسیر اداره شرکت را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت شرکتی استوار بر ۴ اصل عدالت، مسئولیت، پاسخگویی و شفافیت می باشد که پاسخگویی به مدیران ارشد، مشتریان و پرسنل اصلی ترین وظیفه مدیران میانی می باشد.

در ادامه مهندس صفدری مدیرعامل محترمدر خصوص وظايف مديران ستاد و روسای شعب و نمایندگان در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ، عملكرد و افتخارات شركت در سال گذشته و همچنین اهداف پيش رو در جهت کسب پرتفوی پیش بینی شده و مزیت های رقابتی بیمه "ما" به ارائه نكات مهمي پرداخت.

وي ضمن قدردانی از تمام مدیران و روسای محترم شعب در خصوص ويژگي هاي مثبت شركت تصريح كرد: همكاران و نيروي انساني همگي از نيروهاي فني،جوان، متخصص و زبده صنعت بيمه هستند، ضمن آنكه يكي از بزرگترين بانك هاي كشور يعني بانك ملت و صندوق بازنشستگی وزارت نفت به عنوان سهامداران بزرگ این شركت می باشند.

مدير عامل شركت بيمه "ما" در خصوص اهداف اين شركت تاكيد كرد: به عنوان یک شرکت خدماتی فعالیت هایمان باید بر اساس دقت،سرعت ، شفافیت در اطلاع رسانی و رضایت مشتری باشد . ما باید فرصت ساز و فرصت طلب باشیم، بارزترین فرصت سازی شرکت بیمه "ما" بیمه پلنگ ایرانی است که منجر به شناخته شدن بیمه "ما" در سطح جامعه شده است و فرصت سازی از مهم ترین اصول مدیریت و بازاریابی است.

وی تصریح کرد: هدف شرکت محقق نمودن برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال می باشد، برنامه هایی که جنبه اجرایی نداشته باشند فاقد هیچ ارزشی است و اقدام و عمل شایسته لازمه خدمات بیمه گری می باشد.آشنایی با علم روز مدیریت، تبادل نظر در خصوص معرفی فرصت ها و محقق ساختن EPS سال ۹۶ از اساسی ترین اهداف شرکت می باشد.

در پایان مراسم ، مهندس صفدری ضمن تجلیل از تمام کارمندان ، خواستار وفاق بیشتر بین همکاران و افزایش حس مسئولیت پذیری و پذیرش اشتباهات از جانب مدیران و روسای شعب در زمان بروز مشکلات شد و توجه به کسب دانش روز ذر مدیریت و بازاریابی را مورد تاکید قرار داد.

همچنین از روسای شعب بانک بیمه، یزد، بابل و سیرجان بعنوان مسئولین دارای عملکرد مناسب و شایسته در چندین شاخصه بررسی شده، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
کد مطلب: 11903