از سوی سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران صورت گرفت؛
کاهش ۳۵/۵ درصدی گلایه های شهروندان منطقه ۲۲ در سال گذشته
شهردار منطقه ۲۲ خبر داد: سامانه نظارت همگانی منطقه ۲۲ با کسب امتیاز ۹۴/۷ در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران تا پایان سال ۹۵ جایگاه خود را از وضعیت خیلی خوب به عالی ارتقا بخشید.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴
 
کاهش ۳۵/۵ درصدی گلایه های شهروندان منطقه ۲۲ در سال گذشته
 
شهردار منطقه ۲۲ خبر داد: سامانه نظارت همگانی منطقه ۲۲ با کسب امتیاز ۹۴/۷ در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران تا پایان سال ۹۵ جایگاه خود را از وضعیت خیلی خوب به عالی ارتقا بخشید.

به گزارش تحریرنو از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲،مولایی شهردار منطقه از بهبود وضعیت این منطقه در ارزیابی جاری سامانه ۱۸۸۸ خبر داد و گفت :ارزیابی های صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی شهرداری تهران نشان از افزایش قابل توجه کیفیت رسیدگی به پیام های شهروندان این منطقه در مقایسه با ارزیابی سال گذشته آن و اجرای اقدامات خوب و موثر این سامانه در جهت جذب ساماندهی و آموزش ناظرین افتخاری و اجرای اقدامات مناسب در جهت افزایش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی دارد.

وی افزود: در ارزیابی به عمل آمده منطقه ۲۲ با اخذ نمره ۹۴/۷ در وضعیت عالی قرار گرفته که در مقایسه با ارزیابی گذشته در سال ۹۴ از وضعیت خیلی خوب به رتبه عالی ارتقا یافت.کل پیام ها و شکایاتی که در سال گذشته در سامانه ۱۸۸۸ این منطقه مطرح شده بالغ بر ۶۲۰ پیام بوده که ناحیه ۱ با ۱۱۰پیام،ناحیه ۲ با ۱۰۴ پیام و ناحیه ۴ با ۱۰۰ پیام رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

شهردار منطقه ۲۲ یادآور شد: در بخش کاهش گلایه مندی ها در سال ۹۴ در مجموع ۱۱۰ پیام مطرح شده در بخش تاسیسات و خدمات (سراهای محلات و ورزشگاهها) تعداد گلایه ها و شکایات شهروندان از ۲۷ پیام به ۱۸،پرداخت حقوق کارگران پیمانکاران از ۲۵ به ۱۲،سد معبر دستفروشان از ۱۷ به ۱۰،آبیاری فضای سبز از ۱۶ به ۷ و جمع آوری نخاله ها از ۱۶ به ۷ کاهش پیدا نموده است که در سال ۹۵ این تعداد پیام در مجموع به ۷۱ پیام کاهش یافته است.
کد مطلب: 11462