تشریح شرایط ثبتنام اهالی رسانه در جشنوارهی فیلم فجر
از سوی مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی جشنواره، شرایط و چهگونگی ثبتنام اهالی رسانه در سیوچهارمین جشنوارهی فیلم فجر تشریح شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
از سوی مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی جشنواره، شرایط و چهگونگی ثبتنام اهالی رسانه در سیوچهارمین جشنوارهی فیلم فجر تشریح شد.
به گزارش تحریرنو، مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی جشنوارهی فیلم فجر از آغاز فعاليت سامانهی ثبتنام اهالی رسانه برای حضور در برج ميلاد خبر داد و گفت: اهالی رسانه برای ثبت درخواست صدور كار جشنواره از روز یکشنبه به سايت جديد جشنواره مراجعه و ثبتنام كنند.
سیدصادق موسوی افزود: با راهاندازی سايت جديد جشنوارهی فيلم فجر، سامانهی ثبت درخواست اهالی رسانه از یکشنبه ۶ دی در اين سايت فعال شده و خبرنگارانی که متقاضی حضور در برج میلاد بهعنوان كاخ جشنواره هستند میتوانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس
fajrfilmfestival.ir ثبت درخواست كنند.
وی با اشاره به سهميهی اعلام شده به رسانهها از طريق روابطعمومی برای دريافت كارت جشنواره تاکید کرد: درخواستهای ارائه شده از طريق سامانهی اينترنتی كارت جشنواره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تقاضا داريم بر اساس سهميههای اعلام شده، ثبتنام در سامانه انجام شود.
مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی جشنوارهی فیلم فجر با اشاره به اینکه مهلت ثبتنام در سامانهی صدور كارت جشنواره تا پايان روز یکشنبه ۱۳ دی خواهد بود عنوان كرد: از اهالی رسانه میخواهيم در فرصت مقرر به سامانهی ياد شده مراجعه و ثبتنام خود را انجام دهند و در هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره، ستاد برگزاری را ياری كنند.
موسوی تاكيد كرد: اهالی رسانه در زمان ثبتنام میبايست اطلاعات مورد نياز از جمله كد ملی، عكس پرسنلی و معرفینامهی رسانهی خود را تكميل كنند.