تاکید عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران بر توسعه خدمات نوین بانکی
عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران گفت: توسعه خدمات نوین بانکی زمینه کاهش هزینهها و مدیریت زمان را فراهم میکند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲
عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران گفت: توسعه خدمات نوین بانکی زمینه کاهش هزینهها و مدیریت زمان را فراهم میکند.
به گزارش تحریرنو ؛ مسعود خاتونی عضو هیاتمدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در جریان بازدید و افتتاح ساختمان جدید شعبه پارسا بر اهمیت استفاده از خدمات نوین در فعالیتهای بانکی تاکید و اظهارکرد: اکنون بیش از ۶۰ درصد از عملیات بانکی مشتریان در شعب توسط خدمات نوین و دستگاههای الکترونیکی بانکی انجام میشود.
وی اضافه کرد: با بسترسازی و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، میزان حضور مشتریان در شعب کاهش مییابد و این امر موجب میشود تا همکاران بتوانند مشاورههای مالی بهتری به مشتریان ارایه کنند.
عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران توسعه بانکداری الکترونیک و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات نوین بانکی و کاهش زمان انتظار مشتریان برای دریافت بهترین نوع خدمات را اولویت اصلی همکاران شعب برشمرد.
وی هماندیشی و همفکری همکاران در ستاد و ادارات کل با همکاران واحد های صف را مهمترین راه موفقیت در تمامی شاخصها برای شعب دانست.
خاتونی در ادامه گفت: نوسازی شعب در کنار بهرهمندی از نیروهای انسانی مجرب و ارائه جدیدترین خدمات بانکی جزو اهداف اصلی بانک ملی ایران است.
وی بیان کرد: برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و سپردهگذاران باید در کنار تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری، مشتریمداری در رأس فعالیت همکاران قرار گیرد.
عضو هیاتمدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در راس هیاتی از شعب پل رومی، نیاوران، آفریقا، ممتاز ملی، آناهیتا و پارسا نیز بازدید و از نزدیک با همکاران دیدار وگفتوگو کرد.
در این دیدار نیز محمدرضا صدری ضمن ارایه گزارشی از عملکرد اداره امور شعب شمال تهران، استفاده از خرد جمعی و کارگروهی را مهمترین عامل موفقیت همکاران بانکی در فضای رقابتی دانست.