پرداخت قبوض از ٧ راه مطمئن در بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران شرایط پرداخت قبوض از ٧ راه مختلف را با استفاده از بسترهای بانکداری الکترونیک برای هموطنان و مشتریان فراهم آورده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
بانک صادرات ایران شرایط پرداخت قبوض از ٧ راه مختلف را با استفاده از بسترهای بانکداری الکترونیک برای هموطنان و مشتریان فراهم آورده است.
به گزارش تحریرنو از روابط عمومی بانک صادرات ایران، امکان پرداخت قبوض مشتریان و هموطنان در این بانک با استفاده از خدمات گسترده بانکداری الکترونیک از ٧ راه مختلف فراهم شده که با استفاده از هر یک از آنها میتوان از هر گونه تاخیر در پرداخت قبوض جلوگیری کرد.
«تلفنبانک »، «همراه بانک»، «اینترنت بانک»، «همبانک»، «بانک پرداخت»، «دستگاههای خودپرداز»، «پایانههای فروش» از جمله امکانات امن خدمات بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران هستند که با استفاده از هر یک از آنها، مشتریان و عموم هموطنان میتوانند به سرعت و بدون حضور فیزیکی در شعب، علاوه بر پرداخت قبوض، به سایر خدمات بانکداری همچون دریافت مانده، صورت حساب، انتقال وجه به حساب خود، استعلام چک، محاسبه شبا، پرداخت قسط، واریز وجوه کارفرمایان بیمه تامین اجتماعی، دسترسی به خدمات بیمه سرمد، واریز وجه برای سازمانهای خیریه، خرید شارژ مستقیم تلفن همراه، اعلام مفقودی، دریافت رمز یکبار مصرف، امضای دیجیتال، واریز جمعی وجوه شرکتها، استعلام ضمانتنامهها و اعتبارات اسنادی و... دسترسی داشته باشند.
در این راستا، سامانه همبانک صادرات ایران با داشتن ٦ منوی اصلی و ٢٣ زیرمنو از جمله کاملترین و پرسرعتترین سامانه انتقال و پردازش اطلاعات حساب بانکی بر بستر USSD است که استقبال از آن در کنار سامانه همراه بانک صادرات ایران، ظرفیت پرقدرت و امنی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک برای مشتریان ایجاد کرده است. سامانه «بانک پرداخت» این بانک نیز با هدف سهولت، صرفهجویی در وقت و هزینه با امکان پرداخت قبض تلفن همراه اپراتور همراه اول به صورت خودکار از حساب مشتری بدون کسر کارمزد را در هر دوره فراهم کرده است. «همراه بانک» صادرات ایران نیز خدمتی است که مشتریان را قادر میکند تا برخی عملیات بانکی را از طریق تلفن همراه خود با استفاده از این نرمافزار در هر ساعتی از شبانه روز انجام دهند.
دسترسی به «تلفنبانک» با شمارهگیری (٠٩٦٠٢) در سراسر کشور، نیز یکی از سامانههای مهم ارتباطی بانک است که در تمامی ساعات شبانهروز علاوه بر ارائه برخی خدمات مختلف و متنوع بانکی همانند اطلاع از آخرین وضعیت موجودی حساب و کارت، اطلاع از سه گردش آخر حساب و کارت، دریافت صورتحساب، شنیدن رمز حساب، تغییر رمز حساب، اعلام مفقودی کارت، اطلاع از آخرین وضعیت چک، انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری، پرداخت اقساط تسهیلات و...، سعی در رفع مشکلات و راهنمایی مشتریان دارد. همچنین دستگاههای خودپرداز و پایانههای فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران نیز از جمله بهترین و مطمئنترین امکانات پرداخت قبوض در این بانک به شمار میآیند.
بانک صادرات ایران با داشتن قریب بر ٣ هزار شعبه و باجه در سراسر کشور، بیش از ٤٥ میلیون مشتری و بالغ بر ٧٢ میلیون کارت بانکی صادره، جایگاه ویژهای در میان مردم کشور داشته و با توجه به لایههای امنیتی متعدد در عملیات بانکداری الکترونیک، امکان ارائه خدمات متنوع بانکی به مشتریان را فراهم کرده، بهطوری که ماهانه قریب به ٣ میلیون قبض از طریق سامانههای الکترونیکی بانک صادرات ایران به صورت غیرحضوری پرداخت میشود.