در راستای بهبود روند خدمات رسانی صورت می گیرد؛
ایجاد زمینه اقدامات مشارکت محور برای کارکنان و شهروندان منطقه ۱۰
شهردار منطقه ۱۰ از ایجاد بستر مناسب برای ارائه نقطه نظرات، ایده ها، پیشنهادات، ابتکارات، خلاقیت ها و راهکارها با جلب مشارکت و اقدامات تعاملی و مشارکت محور شهروندان خبر داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶
 
ایجاد زمینه اقدامات مشارکت محور برای کارکنان و شهروندان منطقه ۱۰
 
شهردار منطقه ۱۰ از ایجاد بستر مناسب برای ارائه نقطه نظرات، ایده ها، پیشنهادات، ابتکارات، خلاقیت ها و راهکارها با جلب مشارکت و اقدامات تعاملی و مشارکت محور شهروندان خبر داد.

به گزارش تحریرنو از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، سهیلا صادق زاده با اشاره به اهمیت مشارکت برای ارتقای زندگی شهری گفت: نگاه همه‌جانبه به دغدغه ها و خواسته‌هاي شهروندان به عنوان سرمايه‌هاي اجتماعي شهر و پاسخگويي به نيازهاي آنان مي‌تواند زندگي شهرنشيني را در تمامي ابعاد ارتقا دهد.

وی آگاهی مردم از برنامه ها و مشاهده بهبودها و تسهیلات را تضمین کننده مشارکت همه جانبه برشمرد و افزود: از مهمترین راهبردهای افزایش مشارکت شهروندان در اداره امور شهری افزایش سطح آگاهی های عمومی و آشناسازی کامل مردم با وظایف، مسئولیت ها، اختیارات و اهداف مدیریت شهری است.

شهردار منطقه یادآور شد: در فرایند مشارکت در برنامه ریزی، افراد با اعلام عقاید خود به متصدیان امور موجب ایجاد درکی چند جانبه از نیازهای خود می شوند و از طرفی دیگر با تجزیه و تحلیل علل و اثرات این نیازها تصمیمی مشترک و مؤثر با تکیه بر ظرفیت های مردم اتخاذ می شود.

در خاتمه سعید جاسبی مدیر اداره روابط عمومی منطقه افزود: در این طرح بر همکاری و مشارکت داوطلبانه کارکنان و شهروندان تاکید شده است و بر همین اساس علاوه بر برگزاری برنامه های ملاقات های مردمی و پرسنلی، علاقمندان به همکاری می توانند با مراجعه به پست الکترونیکی منطقه به آدرس ravabetomomi.۱۰@gmail.com و یا تماس با شماره تلفن ۹۶۰۱۹۴۰۴ مدیریت شهری منطقه را از ایده ها، پیشنهادات، ابتکارات، نقطه نظرات، خلاقیت ها و توان فنی وتخصصی خود در راستای بهبود مستمر فعالیت ها و خدمات مطلع کنند.
کد مطلب: 16163