برای چندمین بار؛
جایگاه نخست بهترین عملکرد از منظر نسبت خطای پذیرندگی از سوی مبنا کارت آریا
طبق آخرین آمار منتشر شده توسط شرکت شاپرک مربوط به آذرماه ۱۳۹۵، شرکت مبنا کارت آریا کمترین نسبت خطای پذیرندگی نسبت به سایر شرکتهای PSP را دارد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۸
طبق آخرین آمار منتشر شده توسط شرکت شاپرک مربوط به آذرماه ۱۳۹۵، شرکت مبنا کارت آریا کمترین نسبت خطای پذیرندگی نسبت به سایر شرکتهای PSP را دارد.
به گزارش تحریرنو از روابطعمومی شرکت مبنا کارت آریا، این شرکت برای چندمین بار جایگاه نخست بهترین عملکرد از منظر نسبت خطای پذیرندگی به مجموع تراکنشها را به دست آورد، براساس دادههای این گزارش پس از شرکت مبنا کارت آریا با سهم ۰/۰۵۰ درصدی تعداد خطای پذیرندگی به کل تراکنشها، شرکتهای پرداخت نوین آرین و بهپرداخت ملت در جایگاههای بعدی به لحاظ بهترین عملکرد (کمترین میزان شاخص) قرار گرفتهاند.
همچنین مطابق این آمار درصد خطای پذیرندگی این شرکت نسبت به گزارش ماه پیشین (آبان ۱۳۹۵) نیز کاهش یافته است.
هر چه شاخص خطای پذیرندگی یک شرکت کمتر باشد، نشاندهنده عملکرد بهتر آن شرکت به نسبت سایر شرکتها است.
به گفته مهندس مرتضی حسینی، مدیرعامل این شرکت، سیستم متمرکز شرکت مبنا کارت آریا، سوئیچ قدرتمند و همچنین دستگاههای پوز که از بهترین برند جهانی در اختیار مشتریان محترم قرار میگیرد از عوامل مهم کمترین میزان خطای پذیرندگی در عملکرد شرکت است.
وی افزود: نیروهای مختصص، هوشمند و دلسوز این شرکت مهمترین عامل این موفقیت و سایر دستاوردها و پیشرفتهای شرکت میباشند.